Elidor Canlandırıcı Kuru Şampuan (Boyalı Saçlar İçin)


Elidor Canlandırıcı Kuru Şampuan (Boyalı Saçlar İçin)

Selam herkese,

Havalar inanılmaz soğuk, kahvemi aldım yazıyorum size. Yine bir ürün yorumu ama bu sefer başka :)

Bugün size Elidor Canlandırıcı Kuru Şampuanla ilgili deneyimlerimi anlatmak istiyorum.

Bazen öyle oluyor ki ya üşengeçliğimizden ya da aceleliğimizden saçlarımızı yıkayamıyoruz, duş alamıyoruz. Eğer saçlarınız da yağlıysa işte burda kuru şampuanlar tam bir hayat kurtarıcı.

Elidor Canlandırıcı Kuru Şampuan (Boyalı Saçlar İçin)

Benim saçlarım normal/yağlı arası gidip geliyor. Tamamen havanın durumuna ve saçımın işlem görmesine göre değişiyor. Ama çoğu zaman 2-3 günde bir saçlarımı temizlemek durumunda kalıyorum. Bazen çocuklardan, bazen yorgunluktan bu durum es geçilebiliyor. 
Acil bir işim çıkınca da saçlar kirli ve şekil alamazken ''Off bu saçları napıcam şimdi?'' dediğim de olabiliyor. Bir gün Gratis'te alışveriş yaptım, ödeme yaparken kasa arkası ürünlerden indirimli alabileceğim ürünleri gösterdiler. Tamam dedim Elidor'a çok güveniyorum ya, hemen ordan bir kuru şampuanını almak istedim. Sanırım 5,90TL idi fiyatı. 

Eve geldim ve bir kaç gün sonra denemek için çıkardım dolaptan. 

 Saçlarımı tutamlara ayırarak 20cm uzaktan ürünü püskürtmeye başladım. İlk izlenimde saçlarımda beyazlıklar oluştu. Masaj yaparken gider diye düşündüm fakat gitmedi. Sanki saç diplerim beyazlamış gibi bir görüntü oluştu. Taradım, tekrar masaj yaptım ama yok hala beyaz. Saçlara çok güzel hacim veriyor evet ama biraz dağınık bir hacim veriyor. Yani benim saçlarım çok cansız ve ince tellidir. Ürünü uyguladıktan sonra saçlarım hacimli olsa da sanki taranmamış bir görünüm verdi malesef. Dağınıktan kastım o.
Tabi saçlarımı tertemiz yapmasını beklemiyorum kuru şampaundan ama bari o günü kurtarsaydı. Kesinlikle daha kötü yaptı diyebilirim. Evet saçımdakı fazla yağı aldı ve hacim verdi ama dipleri beyazlamış dağınık bir saç çıktı ortaya. Ayrıca ürünün kokusu da çok yoğun. Astım ve nefes darlığı problemi olan hastaların da zorlanabileceğini düşünüyorum ki ben bile rahatsız oldum diyebilirim. Kısacası bir daha alacağımı sanmıyorum. Ve iyi ki indirimde almışım diyorum. 

Herkeste aynı etkiyi yapar mı bilemem ama ben bu kuru şampuanı beğenmedim.

Umarım bir nebze de olsa fikir verebilmişimdir.

Sevgiler 


Esy.



Bunlar da ilginizi çekebilir

14 yorum

  1. Lovely post dear! Thanks for sharing)
    Wish you a lovely weekend)
    pinkrabbitbeauty.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel anlatmışsın canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Kendimce yorumlamaya çalıştım.

      Sil
  3. çok iyi anlatmışsın canım ben de sevemedim yeşil olanını :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de bunu kullanmıştım kokusundan nefret ettim. Benim saçımın yağlı görünümünü almada da çok başarılı değildi.
    Bu arada blog keşif etkinliğinden geliyorum sizi takipteyim bana da beklerim :)
    suslusirine.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusu hoş bana göre ama fazlasıyla yoğun.. hemen geliyorum.. :)

      Sil
  5. Ben de bunu kullandım ve zorda olsa bitirmeyi başardım canım. Aynen dediğin gibi yağlı görünümü azaltsa da dipler beyaz beyaz kalıyor ve o taranmamış gibi görüntü hiç hoş değil. Bir daha asla almayalım! :)
    Bloğunun yeni takipçilerindenim canım. Benim bloğuma da beklerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet malesef bir kez daha almam. Hoşgeldiniz bloguma. Hemen geliyorum ziyarete..

      Sil
  6. Elidorun bu kuru şaampuanından daha önceden memnun kalmayan arkadaşlar olmuştu o yüzden hiç almadım bile bu arada canım instagramda günlerce yazı girmediğimi görünce iyimisin diye sorduğun için çok teşekkür ederim.Birilerinin aklına gelmek çok güzel bir duygu senin dostlar edinebildiğim için çok mutluyum:))Severek takip ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke ben de almasaydım. Severek takip ettiğim bloglarla artık arkadaş/dost olmak çok güzel.. burdan bir nevi konuşuyoruz aslında. yüzyüze olmasak da anlatıyoruz. Ben teşekkür ederim kısa zamanda beni aranıza aldığınız için. Tekrar çok teşekkür ederim. Biraz daha iyisinizdir umarım

      Sil
    2. Teşekkürler canım hayat devam ediyor insan her şeye alışıyor sonunda:))

      Sil
    3. Evet böyle bir gerçek var ve alışıyoruz gerçekten. Uzun sağlıklı ömürlerimiz olsun inş. Bu arada Kadın Olmak ile ilgili bir yazıda mimlendim ve blogumda beni takip eden herkesi bu mime davet ettim. Son yazım. Siz de davetlisiniz. Bu arada isimlerini yazmam mı gerekiyor blogların. Bilemedim.

      Sil

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim.