Note Cosmetics Mattemoist 304 Spring Ruj

Note Cosmetics Mattemoist 304 Spring Ruj

Herkese merhaba,

Evet yaz yavaş yavaş yaklaşırken, kalpte kıpırtılar başlarken size bugün severek kullandığım Note ürünümden bahsedeceğim.
Note Cosmetics'le ilgili bir kaç düşüncemi Şurda bahsetmiştim. Note Cometicsle ilk karşılaşmam oradaki ürünlerle oldu ve gerçekten çok sevmiştim. Daha sonra rujlarını denemeye karar verdim ve aldığım mat serideki rujlardan 304 Springi yorumlamaya karar verdim. 


Note Cosmetics Mattemoist 304 Spring Ruj


Note Cosmetics Mattemoist 304 Spring Ruj

Ambalajı Note Cosmetics'in klasik siyah mat ambalajı. Daha önce de bu ambalajı sevdiğimi söylemiştim. Ruj içeriye tam giriyor ve herhangi bir problem yaşatmıyor. Yine kapağının kitlenme derecesi çok iyi. Yani çantada açılma riskinin olacağını sanmıyorum.

Note Cosmetics Mattemoist 304 Spring Ruj

Rengine gelecek olursak. Acayip bir renk çünkü tanımlarken epey zorlandım. Adı gibi bana göre tam bir bahar rengi. Kış boyunca çok kullandım ama bana göre bahar ayına daha çok yakışacak gibi. Çünkü ışıkta yansımaları daha net görünüyor. 
Kabında tam bir mürdüm gibi görünse de swatchlandığında farklı bir renk veriyor. Aslında dudakta da kabında göründüğü gibi koyu görünüyor.

Note Cosmetics Mattemoist 304 Spring Ruj

Bana göre Spring 304 içinde tarçın kahvesi-kızıl barındırarak marsala rengine doğru giden bir ruj
Tam ışıkta daha açık görünüyor. 

Note Cosmetics Mattemoist 304 Spring Ruj

Buda ışığın tersi yönünde çekilmiş bir fotoğraf. Burda hafif de olsa mürdüm yansımalar görünüyor. Çok enteresan bir renk gerçekten. Bana göre tüm cilt rengine uyum sağlayabilecek bir renk.

Mattemoist serisindeki bu ruj yapı olarak mat fakat sürümü oldukça kolay. Dudakları çok fazla kurutmuyor ama yine de altına nemlendirici uygulamakta fayda var. Kalıcılığı gerçekten çok iyi. Bir şey yiyip içmediğim sürece 4-5 saat kalıyor. akmıyor, dudak çizgileri arasına da kesinlikle dolmuyor. İnce yapılı ve güzel kokulu bir ruj.

Note Cosmetics Mattemoist 304 Spring Ruj

İçeriği de bu şekilde. Üstelik Note Cosmetics'in hayvanlar üzerinde deney yapmadığını da belirtmek isterim. 
Note Cosmetics bana içerik olarak güven veren markalardan biri oldu. Fiyatlarına göre de çoğu ürünün performansı gayet güzel.
Bence mutlaka Note standına bir göz atın. Özellikle indirimlerde ve kampanyalarda kaçırmayın derim.
Umarım bir nebze fikir verebilmişimdir.

Sevgiler 


Esy.








Bunlar da ilginizi çekebilir

24 yorum

  1. dudaklarım kalın olduğu için renkli rujlar bana çok iddialı gibi geliyor, geri duruyorum hep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende dolgun dudaklara çok yakıştırıyorum koyu renkleri.. Bence bir iki adım atabilirsin :)

      Sil
    2. Ay bilemiyorum Esra!ya herkes de asıl kalınlarda güzel olur diyor, tip olmayınca herhalde yakıştıramıyorum denersem de evde o bile zar zor, yalnış denemeler mi yaptım acaba ruj mu dandikti bilmem :)

      Sil
    3. Kesinlikle denemelisin. Bazen ben de güzel uygulayamıyorum. Bunun için dudak fırçaları kullanabılirsin. Özellikle koyu rujlar için. Eminim çok yakışacaktır.

      Sil
    4. Tavsiyeni dikkate alacağım kesin, teşekkür ederim ki ;)

      Sil
  2. Merhaba Esra,
    Ben de ruj kullanmaya yeniden başladım diyebilirim :) Sürdüğüm rujlar pek dayanmıyor bana. Yiyiyorum sanırım farketmeden :) Bir süre ara verdikten sonra kendime bir şans daha vermeye karar verdim sanırım :) Mat rujlar benim de ilgimi çekiyor bu aralar. Özellikle pembe tonları. Açık tenli olunca kırmızı kullanamıyorum çok gösterişli geliyor bana nedense. Ama bu rengi sevdim. En kısa zamanda denemek isterim. Bilgi için teşekkürler :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İslak bitisli rujlar bende de dayanmiyor cok. ama mat rujlarin kaliciliklari gercekten iyi. ozellikle altina ruj renginde kalem uygulanirsa daha saglam oluyor. umarim sen de begenirsin. aslinda dudakta daha murdum tonda duruyor. ama kirmizi/bordo kadar koyu degil. Yorum icin tesekkurler

      Sil
  3. canım güzel bir rengi var daha önce hiç note ruju kullanmadım. tavsiyeni dikkate alacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka bir bak sevecegini umuyorum. gercekten guzel renkler var

      Sil
  4. Gerçekten rengi çok güzelmiş. Ben de dayanamayıp bir Note ruj edineceğim sanırım :-)
    Çok teşekkürler, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzel renkleri, yapıları, kalıcılıkları.. Ben teşekkür ederim zaman ayırdığın için..

      Sil
  5. Bayolıyorum böyle renklere ya bende de bu tonlardan oldukça fazla var ama gel gör ki 1 saat ruj kalmıyor neden çünkü yiyiyorum :D ruju bir türlü tutamam dudağımda hep bi kemiriyorum tavşan gibi :))

    YanıtlaSil
  6. note rujları seviyorum..

    YanıtlaSil
  7. Mattemoist serisini diğer serilerden çok daha fazla sevdim.Bu renk de çok güzelmiş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanki bende.. renk olarak da öyle bir tık önde gibi bu seri

      Sil
  8. Blogunu çok begendım bende beklerım :)
    http://www.selmamutfakta.com/

    YanıtlaSil
  9. Renk harikaymış bende nude bir rengi var ama buna bayıldım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de çok severek kullandığım bir ruj.. Yakın bi zamanda kırıldı ama yine de kullanabiliyorum kırık haliyle de :)

      Sil
  10. Renk süpermiş mutlulukla kullan :*

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim.