La Roche-Posay Pigmentclar Eyes Yeux/ Göz Altı Kremi



La Roche-Posay Pigmentclar Eyes Yeux/ Göz Altı Kremi

Herkese merhaba, 

Bugün size 2 ay boyunca kullandığım sonrasında ara verdiğim La Roche-Posay Pigmentclar göz altı kreminden bahsedeceğim.

Yorgunluk, uykusuzluk, stres gibi olumsuzlukların etki ettiği yerlerden biri de cildimiz. Özellikle göz altlarından fazlasıyla anlaşılıyor malesef. Ve biz kadınları sanırım en çok rahatsız eden bölgelerden biri. Koyu renkli, torbalı, şiş, damarlı gibi sorunlarla karşılaşabiliyoruz. Benim göz altlarım daha çok morumsu/mavimsi görünür. Beyaz tenli olmamdan dolayı da biraz daha belirgin olabiliyor özellikle yorgun, uykusuz dönemlerimde...

Koyu halkalar olmasa da belki bu görünümü hafifletir ve biraz da nem sağlar düşüncesiyle almıştım bu göz altı kremini.

Ürün tüp şeklinde 15ml. Bakmayın az olmasına minicik alsanız tüm göz çevrenize yetiyor. Ucundaki metal aplikatörü çok sevdim. Biraz serinlik etkisi veriyor bu sayede. Ben ürünü aralıksız 2 ay boyunca düzenli sabah/akşam kullandım.

La Roche-Posay Pigmentclar Eyes Yeux/ Göz Altı Kremi

La Roche-Posay Pigmentclar göz kremi derki;

''PhE-Resorcinol+Kafein] içeriği ile Pigmentclar Göz, yüksek melaninin sebep olduğu kahverengi koyu halkaları ve kafein konsantrasyonu sayesinde mavi halkaların görünümünü gözle görülür bir şekilde azaltır. Hafif akışkan dokusu ve ışık yansıtan pigmentleri ile göz çevresinin daha aydınlık bir görünüme kavuşmasını sağlar. Metal aplikatörü ile serinlik hissi sağlarken uygulamayı kolaylaştırır.''

Bendeki etkisiyse şöyle oldu. Göz altımda kahverengi koyu halkalar yok ama ben bu kremi güneş lekesi olan gözümün hemen altındaki bölgeye de uyguladım. Normalde daha uzun sürede geçen lekeler daha kısa sürede gözden kayboldu. Bu etkisine inanamadım. Fakat mavi halkaların görünümünü azalttığını söyleyemem.  Bu konuda uzman değilim fakat göz altındaki maviliğin tamamen yapısal olduğunu düşünüyorum. Bu yüzden hiç bir ürünün bu görünümü azaltacağını düşünemiyorum. La Roche-Posay Pigmentclar göz altı kremi correcteor bir krem aynı zamanda. Bu yüzden sürüldüğünde görüntüde çok hafif şekilde azaltabilir belki. Ama uzun süreli olarak değil. 

Yapı olarak akışkan evet ve içersindeki ışığı yansıtan pigmetler sayesinde göz çevresine aydınlık bir görünüm veriyor. Daha dinç, daha canlı bir görünüm sağlıyor. 

La Roche-Posay Pigmentclar Eyes Yeux/ Göz Altı Kremi

Metal ucu uygulamayı da kolaylaştırıyor ayrıca. 

La Roche-Posay Pigmentclar Eyes Yeux/ Göz Altı Kremi


Üründen çok az almanız yeterli oluyor. Ben genelde yüzük parmağımla göz çevreme uyguluyorum.  Uygulama şeklimse göz pınarlarımdan göz bitimine kadar tek yönde hareketle uyguluyorum. Bir de göz kapağımın üstünden doğru yine göz bitimine tek yönde hareketle uygulama yapıyorum.

Kısacası eğer koyu halka problemleriniz varsa bir şans verebilirsiniz diye düşünüyorum. Benim bu kreme ara verme nedenimse bahsettiğim güneş lekesini gidermesiydi. 

La Roche-Posay dermo bir ürün ve benim cilt bakımında önem verdiğim kriterler arasında yer alıyor.  

Umarım bir nebze fikir verebilmişimdir.

Sevgiler 



Esy



Bunlar da ilginizi çekebilir

10 yorum

  1. kesinlikle harika bir ürün kendileri eczanemizde en çok satılan ürün diyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de cok sevdim lekelerimi gecirmesinden dolayi.

      Sil
  2. Çok kuru göz altlarına nasıl olur sence?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana kalirsa olmaz gibi. oyle cok yogun bir nemledirmesi yok bana gore. hedefi direk renk esitsizligi cunku. acikcasi simdilerde bende yogun nemlendirme ozelligi olan foz alti kremi arayisindayim. buldugumda mutkaka paylasim yaparim.

      Sil
    2. Kiehls avakadolu kremi öneririm

      Sil
    3. Yaaaa ennn merak ettigim goz kremi😍😍 Cok tesekkur ederim. Sevgiler💙

      Sil
  3. gözaltı morluğu için göz çevresi dermarollerı ile kullanılabilir mi acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, dermaroller hic kullanmadim ve bilincsiz yapilirsa bana gore ciddi sorunlar olusturabilir. Ozellikle goz cevresi cok hassas bir bolge... ben bu kremi oldukca begendim fakat goz alti morlugunun yapisal oldugunu dusunuyorum. Sadece estetik mudahalelerle duzelebilir bir sorun bana gore. Bir uzaman danisman en dogru karar olacaktir

      Sil
  4. cilt bakımı, makyaj, vücut bakımı, saç bakımı, sağlıklı yaşam ve beslenme hakkında yardımcı olabileceğimiz ve faydalı bilgiler sunabileceğimiz bir platform oluşturduk.
    Vücut Güzellik, Evde Kirpik Uzatma ve Gürleştirme Yöntemleri

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim.