Maybelline Brow Satin Çift Taraflı Kaş Kalemi | Dark Brown

Maybelline Brow Satin Çift Taraflı Kaş Kalemi | Dark Brown


Merhaba

Bugün size Maybelline Brow Satin kaş kalemini yorumlayacağım.

Öncelikle belirtmek isterim ki artık başka kaş kalemi kullanmayacağım. Kısacası bu kaleme bayıldım.


Maybelline Brow Satin Çift Taraflı Kaş Kalemi | Dark Brown


Maybelline Brow Satin Çift Taraflı Kaş Kalemi | Dark Brown

Daha önce aynı markaya ait başka bir kaş kalemi kullanıyordum fakat çok yumuşa olduğundan dolayı pek memnun değildim. Daha sonra sevgili Görkem Karman'nın bir videosunda bu kalemi kullandığını görünce çok merak ettim. Çünkü oldukça beğenmişti. 

Gratis indirimlerinin birinde hemen bende aldım.

İlk olarak kalem iki uçtan oluşuyor ve kaş kalemine göre biraz ağır. 

Bir tarafı kalem ucu bununla kaşları şekillendiriyoruz. Diğer tarafıysa fardan oluşuyor. Far ucuyla da boşlukları dolduruyoruz.

Maybelline Brow Satin Çift Taraflı Kaş Kalemi | Dark Brown

Bendeki rengi ''Dark Brown'' Soğuk tonlu acı kahve diyebiliriz.

Ben far ucunu çok fazla kullanmadım ama kesinlikle far ucu da çok başarılı.

Kaşlarımda kesinlikle bir dökülme yapmadı. Çok doğal bir bitiş sağladı. Benim kaşlarımın özellikle alınan yerlerinde inanılmaz boşluk var ve bu boşlukları bu kalemle doldurup kaş rimeliyle sabitliyorum.

Maybelline Brow Satin Çift Taraflı Kaş Kalemi | Dark Brown

Far ucu oldukça yumuşak sünger aplikatörden oluşuyor. Far ucunu bastırdığınızda içeride far geliyor.

Maybelline Brow Satin Çift Taraflı Kaş Kalemi | Dark Brown

Kalem uç ise asansörlü. Yapı olarak ne çok yumuşak ne de çok sert. Rengini çok aşırı vermeden doğal bir görünüm veriyor. Kesinlikle çizgi çizgi durmuyor. Dağılımı sürdüğünüz anda çok doğal oluyor.

Maybelline Brow Satin Çift Taraflı Kaş Kalemi | Dark Brown

Resimde üstteki kalem ucun, alttaki far ucun görünümü. Tabi ben burda rengini vermesi için 2-3 kez üstünden geçtim :)

İki tarafın da kalıcılığı çok iyi. Ben daha çok kalem tarafını kullanıyorum ve gerçekten çok memnunum.
Gratis indirimlerinde sanırım 12TL'ye almıştım. 

Maybelline Brow Satin çift taraflı kalemin 3 rengi mevcut. Bunlar; Dark Blonde, Medium Brown ve Dark Brown

Kesinlikle bakmanızı öneririm.

Umarım fikir verebilmişimdir.

Sevgiler 


Esy.

Bunlar da ilginizi çekebilir

19 yorum

  1. Fiyatı falan çok uygunmuş denemek lazım :)

    YanıtlaSil
  2. iki uçlu olması iyiymiş denenebilir bu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kas pudrasini cok kullanmiyorum ama cok dogal bir butunluk sagliyor

      Sil
  3. Kalem ürünleri kullanmayı bırakmıştım fakat yapısı farklı ve daha iyi bir ürün olduğunu sıklıkla duyar oldum, merak ediyorum kaş rengime uygun bir tonu deneyebilirim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha once farla dolduruyordum ben ama bu kalem ezberi bozdu:) kalem ucu cok yumusak olmamasina ragmen mukemmel renk veriyor. tesekkurler :)

      Sil
  4. o kadar merak ediyorum ki ürünü ilk watsons alşverişimde alacağım artık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle denemelisin..

      Sil
    2. :)) bende cok merak etmistim. ama artik makyaj yapmasam da kaslarini mutlaka dolduruyorum

      Sil
  5. Güle güle kullan canim.

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullanın.İlk fırsatta inceleyeceğim bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler:) denedikten sonra yorumlarinizi bekliyorum

      Sil
  7. Daha önce hiç kaş kalemi kullanmadım, fiyatı da baya uygun. Kesinlikle indirim Zamanı bakıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) umuyorum ki seveceksin

      Sil
    2. Çok merak ettim ben de en kısa zamanda alacağım :)

      Sil
    3. Makyajimin olmazsa olmazi kesinlikle denemelisiniz :)

      Sil
  8. bu urunu gordum alacaktim sonra unutmusum en kisa surede alacaklarim arasinda artik;)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim.