Note Cosmetics Mineral Serisi Fondoten ve Kapatıcı


Note Cosmetics Mineral Serisi Fondoten ve Kapatıcı

Günaydın

Bugün size 2 hafta önce Cosmetica sitesinden indirimli satın aldığım Note Cosmetics Mineral Fondotenini ve kapatıcısını yorumlayacağım.

Öncelikle mineral fondoten özelliklerinden bahsetmek isterim.

Mineral Fondoten, gözenekleri tıkamayan, cilde zarar vermeyen, her cilt tipine uygun olan, içeriğinde doğal mineraller bulunduran, kolay uygulanan ve cilde aydınlık/sağlıklı bir görünüm kazandıran bir fondoten türüdür.

Note Cosmetics Mineral Serisi Fondoten ve Kapatıcı


Kapatıcı almak için girdiğim sitede Note Cosmetics'in mineral fondotenini ve kapatıcısını görünce merak ettim ve hazır yaz da geliyorken sipariş verdim. Siparişim haftasonuna denk geldiği için 3 günde adresime ulaştı.

Tam da bu özelliklerinden ve Spf15 özelliğinin de bulunmasından dolayı tercihimi bu yönde yaptım. 



Note Cosmetics Mineral Serisi Fondoten ve Kapatıcı


Açıkçası Note Cosmetics'in tüm fondoten serisi ve BB kremi tenime oldukça koyu geliyordu. Bu fondotenden oldukça umutluydum ve fondotende 401 kapatıcıda 201 numarasını sipariş verdim.


Note Cosmetics Mineral Fondoten




Note Cosmetics Mineral Serisi Fondoten ve Kapatıcı


Note Cosmetics Mineral Fondoten: ''İçeriğinde doğal mineraller barındıran yüksek kapatıcı özelliği ile cildi pürüzsüz gösterir. Aydınlık bir görünüm sağlamaya yardımcı olur. Tüm cilt tiplerinin kullanımına uygundur. Gözenekleri tıkamaz. Paraben içermez. Dermotolojik olarak test edilmiştir'' der.

Benim cilt tipim normal mevsimsel olarak kurudan karmaya değişiklik gösterebiliyor. 


Note Cosmetics Mineral Fondotenin ambalajı tüp şekline ve ürün sıvı formda olduğu için kolaylıkla alınabiliyor. Yapı olarak ince olmasını bekliyordum aslında fakat fondoten oldukça yoğun kıvamda ve biraz kalın. Çok az alarak tüm yüzünüze uygulayailirsiniz.

Uygulamayı makyaj süngeriyle yaptım. Kapatıcılığı bana göre yüksek (Cildimde kapatıcılığı gerektirecek herhangi bir problem olmadığını belirtmek isterim.) ama kapatıcılık bekliyorsanız orta kapatıcılığı var.
Uygulandığında verdiği aydınlık görünüm mükemmel. Kesinlikle glowy bir etkisi var. Doğal bir ışıltı veriyor. Daha doğrusu ışığı tam yansıtıyor. Bu da capcanlı, taptaze, sağlıklı  bir görünüm kazandırıyor. 


Note Cosmetics Mineral Serisi Fondoten ve Kapatıcı

Beni tek üzen kısmı :( rengi....


Note Cosmetics Mineral Serisi Fondoten ve Kapatıcı

Malesef tenime oldukça koyu geldi ve bir kaç dakika sonra oldukca turunculaştı. Buna gerçekten üzüldüm. Çünkü fondotenin duruşunu, bitişini çok sevdim. Evde denemek üzere sürdüğüm Note Cosmetics Mineral Fondoten bir kac saat cildimde kalmasina ragmen parlama yapmadi sadece dedigim gibi renk olarak oksitlenip turunculasti malesef. :(



Note Cosmetics Mineral Serisi Fondoten ve Kapatıcı

Burda nasılsa yüzüm ve boynum fazlasıyla sırıttı :(


Bu yüzden beyaz tenliler için uygun olduğunu düşünmüyorum. Ama bronzlaşınca belki olabilir ama ben o kadar bronzlaşacağımı sanmıyorum çünkü sevmiyorum. Belki renk açıcılarla düzelir diye umut ediyorum şimdilik. Sıcak alt tonlu buğday tenlilere çok yakışacağını düşünüyorum.


Ürün fiyatı indirimsiz 39,90TL

İndirimli Fiyatı: 19,90TL

Satın almak için TIK TIK 



Note Cosmetics Mineral Kapatıcı



Note Cosmetics Mineral Serisi Fondoten ve Kapatıcı

Note Cosmetics Mineral Kapatıcı: '' İçeriğinde bulunan doğal mineraller ile hassas göz çevresini nemlendirmeye ve beslemeye yardımcı olur. Yüsksek kapatıcı özelliği ile göz çevresini aydınlatarak doğal bir görünüm sağlamaya yardımcı olur. Paraben içermez. Dermotolojik olarak test edilmiştir.'' der.


Size bir şey söyleyeyim mi? Bunu mutlaka satın alın. Ba-yıl-dım. Kesinlikle bittikçe alacağım bir ürün oldu. Bu kadar seveceğimi kesinlikle tahmin etmezdim. Her makyajımda kullanacağım bir ürün oldu.

Bu bana göre hem kapatıcı hem aydınlatıcı. Yani hem corrector hem concealer.
Yani benim için böyle.

Göz altlarımda yorgunluk sonrası oluşan morluklar harici herhangi bir problemim yok. Ve benim için kapatıcılığı çok yerinde bir ürün ki, bazı dönemlerde oluşan kızarıklıklarımın üzerine de uyguladığımda kapattığını gördüm. Ten makyajımda yüne yüzümün aydınlık görünmesini istediğim bölgelere uyguladığımda mükemmel bir bitiş sağladı. Renk olarak da çok sevdim. Bendeki yukarıda belirttiğim gibi 201 numara.



Note Cosmetics Mineral Serisi Fondoten ve Kapatıcı

Metal ucu sayesinde göz altlarına verdiği şok etkisi göz altı morluklarını ve şişliklerini tolere ettirebilir cinsten :)

Ürün oldukça ince ve akışkan. Bu yüzden tek sıkıntı yaratan yanı ambalajı. Bazen kontrol edemeyip ürünü fazla sıkabiliyorum ama bunu es geçebiliyorum. Uygulama yaparken daha dikkatli davranıyorum.
Gün boyunca bende kesinlikle çizgilere dolma yapmadı. Üstelik ben göz altlarıma pudra türü hiç bir ürün sürmüyorum kurutma riskinden dolayı.


Note Cosmetics Mineral Serisi Fondoten ve Kapatıcı

Rengi bu şekilde..



Note Cosmetics Mineral Serisi Fondoten ve Kapatıcı


Elimin üzerindeki damardan da anlayabilirsiniz kapatıcılık özelliğini :)


Çok canlı, uyanık ve sağlıklı bir görüntüye büründüm bu ürünle diyebilirim. :)


Ürün Fiyatı indirimsiz 34,90TL

 İndirimli fiyatı ise 16,90TL

Satın almak için TIK TIK


Umarım fikir verebilmişimdir.


Sevgiler 



Esy.






Bunlar da ilginizi çekebilir

30 yorum

  1. Fondötenler ilgi alanima pek girmiyor ama kapatıcısını merak ettim denicem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Umarım seversin.. Zaten teninde kapatacak bir şey yoksa kullanmaman daha güzel.. Ben 29 yaşıma kadar ten makyajı yapmadım. Sadece kapatıcı ihtiyacım varsa kullanırdım o kadar. Aslında cildimde kapatmayı gerektirecek bir şey yok şükür. Sadece renk eşitsizliğini dengelemek için hafif yapıda fondotenler tercih ediyorum.. Bu da gerçekten hafif geldi. Ama malsef renk tutmadı:(

      Sil
    2. Kapatıcısı gerçekten çok güzel..

      Sil
  2. kapatıcıyı ben de aldım ve seviyorum fondöteni denemedim ama merak ediyorum ..

    YanıtlaSil
  3. Note ten ürünlerine henüz şans vermedim :) Sanırım denemeye kapatıcısından başlayabilirim, sevgler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen benim de ilk Note ten ürünlerim bunlar :) Zaten fondotenlerini hep denemek isteyip renklerinden dolayı alamayanlardandım. Ki bu fondotenle bir kez daha kanıtlamış oldum bunu :(
      üzüldüm ama.. Kapaıcı gerçekten çok güzel

      Sil
  4. Kapatıcıyı bende aldım ancak benim gözaltlarımı baya kuruttu ve cizgilere dolma sorunu yaşadım :/

    YanıtlaSil
  5. Kapatıcıyı çok merak ediyorum, bilgilendirici bir yazı olmuş, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tesekkur ederim zaman ayirdigin icin.. Tesekkurler

      Sil
  6. Güzel kapatıcıya benziyor Esra! tüh üzüldüm ya her şeyini sevmişsin renk sıkıntı olmuş :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapatıcı gerçekten çok güzel. Yani tümünü yüzüme uygulayasım geliyor desem yeridir:) Ama fondotene bende çok üzüldüm. Hala tam elim gidiyor off rengi koyu diyorum. Boyun bölgemi koyulaştırsam kollarım var. Görünüm tıpkı 58 numara çorap giyip kolları yüzü beyaz bir model oluyorum :)

      Sil
    2. Esra! yaz geliyor sen bi bronzlaş :)

      Sil
    3. İnan hiç sevmiyorum bronzlasmayı :)

      Sil
  7. Şuan kapatıcıyı deniyorum,memnun gibiyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten severek kullaniyorum. Erken mi yazdim diye dusunmustum ama hala ayni dusuncedeyim:*

      Sil
  8. Şuan bende kapatıcıyı kullanıyorum ve oldukça memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ama hem guzel kapatiyo hem de guzel aydinlatiyo

      Sil
  9. Önümüzdeki günlerde kapatıcısını denemek istiyorum bende.Güle güle kullanın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapatıcısı gerçekten çok güzel. Aynı zamanda aydınlatma görevini de güzel yapıyor teşekkür ederim :*

      Sil
  10. Bu fondotene kullandığım andan itibaren hayranim ve çevremdeki herkes cildimin ne kadar güzel olduğunu tekrarliyor..bence muazzam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet fondoten guzel ancak en acik rengi benim bronzlasmamis beyaz tenimde oldukca turunculasti ve koyu kaldi. Simdilerde biraz rengim kirildigi icin baska bir fondotenimle karistirarak uyguluyorum.

      Sil
  11. Note 'un hem bb kremini hem de pudrasını kullanıp memnun kaldım kapatıcısını da en yakın zamanda deneyeceğğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Ayse, umarim kapaticidan da memnun kalirsin ben cok severek kullabiyorum❣

      Sil
  12. Note markasının kapatıcısını daha önce denemedim.Kapatıcı ihtiyacım olduğunda aklıma yazdım bu markayı.
    @smk

    YanıtlaSil
  13. Cook guzel bir urun goz altlarimda asla kuruluk yapmadi.. cok tesekkur ederim zaman ayirdigin icin sevgiler😙

    YanıtlaSil
  14. Note markasının kapatıcısı çok iyi değil mi. Her zaman kullanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle cok guzel.. Hala onu kullaniyorum ben👌🏻👌🏻

      Sil
  15. En ucuz makyaj malzemeleri  Çok iyi bir yazı kuaförlere uygun malzemeler bu site üzerinde mevcut yeni çıkan markalar bilindik ürünler uygun fiyata satılmakta

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim.