Flormar Pearly Serisi Oje


Flormar Pearly Serisi Oje

Merhaba

Hadi artık diye diye sonunda yaz ayları çok şükür geldi. E o zaman yazlık ojeler birbir çıksın ortaya da ışıldayalım:)


Bugün size Flormar'ın geçen yaz sanırm 4-5 renkle ''Merhaba'' diyen şimdilerde 52 farklı renk seçeneği olan bir oje serisinden bahsedeceğim. 

''PEARLY''


Flormar Pearly Serisi Oje

Geçen yaz 3 taneydiler bu yaz ilk olarak seriye beyaz olan inciyi de ekledim. Ojede en sevdiğim şey özellikle yaz aylarında ışıltıdır. Güneş göz kırptığında ayrı bir karşılık veriyor nedense :)

Flormar Pearly serisi ojeler tırnaklara extra ışıltı kazandırırken kremsi yapısıyla daha kolay uygulamayı ve yoğun parlaklık verirken de kalıcılığı vaadediyor. Sizler ojelerinizi ne kadar uzun kullanıyorsunuz bilmiyorum ama ben bu ojeleri en fazla 3 gün kullanabildim. Ki bu benim için olduğu gibi sizler için de uzun bir süredir eminim. Özellikle açık renkli olanlar koyu olanlara nazaran daha iyi görünüyor çıkmış olsa da. 

Gelelim renklere;

PL201-Luxury White- Lüks Beyaz


Flormar Pearly Serisi Oje

Serinin incisi :) Aslında bu renk en çok gelinlere yakışacak. Böyle bir renkte var gibi de geliyor kullandıklarım arasında ama bulup karşılaştırma yapamadığımdan bir şey diyemiyorum. O kadar tatlı ki tam gelinler için. Beyaz- gümüş yansımaları olan bir renk bu. İki katta tam renk verse de ben tek kat uygulamayla da güzel bir sonuç elde ettim.

PL450- Salmon Dust- Pudra Somon


Flormar Pearly Serisi Oje

Bende bulunanların en güçlü renk vereni. Tek katta tam rengini veren bir oje bu. Daha yoğun bir kıvamı var diğerlerine göre.

PL374- Crystal Light- Kristal Işık


Flormar Pearly Serisi Oje


Bu da serideki en güçsüz renk ama rengi muhteşem. Bir kaç kattan sonra rengini tam veriyor ama bunu da çok seviyorum ben. 

PL451- Rich Life- Zengin Yaşam


Flormar Pearly Serisi Oje

Serideki en favorim bu. Ba-yı-lı-yo-rum. Tek katta rengini veriyor ama 2. katı da uygulamak isteyebilirsiniz. Daha da renk veriyor böylelikle. 

Flormar Pearly Serisi Oje

Bu da renklerin bendeki duruşları. Tüm renkleri 2 kat uyguladım.

Bu seriye gidip bakın derim. Bir kaç tane alacaksınız benden söylemesi :)

Ojeleri online olarak Burdan da sipariş verebilirsiniz. Fiyatı indirimsiz 2,95TL.

Umarım fikir verebilmişimdir.

Sevgiler 


Esy.


Bunlar da ilginizi çekebilir

28 yorum

  1. tonlar dikkatimi çekti bakayım :)

    YanıtlaSil
  2. hepsi de birbirinden güzel flormar ojeleri :)

    YanıtlaSil
  3. Bahsettiğin kadar varmış Esra, renkleri ve ışıltıları çok güzel. Sen de çok güzel anlatmışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim zaman ayırdığın için.. Sanırım bu seridenbir kaç tane daha alacağım.. :)

      Sil
  4. Yazin da gelmesiyle ben de bu tarz ojelere yöneldim ellerine saglik cok güzeller :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşşekür ederim zaman ayırdığın için.. Gerçekten yazın elim sadece bunlara gidiyor :)

      Sil
  5. pudra somona bayıldım. sanırım bunlardan bir tane de bende vardı bu inci serisinden. sanki açık pembeliydi, sahi nerede o ojem acaba. çok severek almıştım, şimdi okuyunca hatırladım =) emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım bulursun.. çok teşekkür ederim zaman ayırdığın için.

      Sil
  6. ışıltılar en sevdiğim! bencede yaz mevsimine ve güneşli günlere çok yakışıyor böyle ojeler, bunların yanında Flormar'ın metalic grisi de favorim. güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ama... Teşekkürler zaman ayırdığın için. Sevgiler :)

      Sil
  7. Oje diyince aklıma flormar geliyor çok başarılı buluyorum renkler şahaneymiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen benimde öyle :) teşekkürler gerçekten çok güzeller.. :)

      Sil
  8. PL451- Rich Life 'ı yazdım alışveriş listesine çok güzel görünüyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ışıl ışıl ve şu aynalı ojeleri anımsatıyor. bir türlü edinememiştim onlardan ama yansımalarını onlara çok benzetiyorum. ayrı bi havası var bana göre :)

      Sil
  9. Işıl ışıl ışıldayın bayanlar =)
    Yüzük parmağındakinin rengi hoş geldi bana ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bize ışıldamak yakışır :) pl450 numara olan.. güzel gerçekten.. daha yoğun daha sedefli o..

      Sil
  10. Mutlaka bakacağım Esra'cım, gözlerimden kalpler fışkırdı :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa aynen :) tırnakta da gerçekten çok tatlı duruyor..

      Sil
  11. Işıl ışıl tam yazlik,güle güle kullanin :)

    YanıtlaSil
  12. Ay ay ay! Nasıl detaylı bir oje yazısı, bir ojesever. Rich life muhteşemmiş, dediğiniz kadar var ve çok yakıştırdım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa yuzumi gulumseten bi yorum. ojeleri cok seviyorum gercekten.. cok tesekkur ederim zaman ayirdigin icin.eminim sana daha cok yakisir. :)

      Sil
  13. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca ufak bir hediyesi olan çekilişim var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler ama sanirim gec kaldim degil mi😔

      Sil
  14. Bu seri kesinlikle çok güzeldi <3

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim.