Gratis, Yves Rocher ve Flormar Alışverişim

Gratis, Yves Rocher ve Flormar Alışverişim

Merhaba,

Aslında yazıyı yazmakta kararsızdım ama sizlere de fikir olur düşüncesiyle paylaşmak istedim.

Eşim iş nedeniyle Etiyopya'ya gidiyor ve yavaş yavaş O'na ihtiyaç alışverişleri yapmaya başladık. E tabi sebeplenmezsek olmaz :)

Ucundan kıyısından ben de kendime göre minicik şeyler aldım :)

Gratis, Yves Rocher ve Flormar Alışverişim

Daha önce Splat'ın Aromatheraphy diş macununu Şurda yazmıştım ve çok memnun kalmıştım. Eşim de tavsiyemle kendi Splat'larını seçti. Bakalım o ne düşünecek? :) 

Ürün Fiyatı İndirimli: 15,90TL

Gratis, Yves Rocher ve Flormar Alışverişim

Urban Care ürünlerini genel anlamda sevdiğimden şekillendirici olarak yine aynı markaya ait waxı aldırdım. Rexona deodrant kendi seçimi oldu. Sanırım bundan memnunmuş.

Urban Care Wax: 14,90TL
Deodrant: 8,90TL

Gratis, Yves Rocher ve Flormar Alışverişim

Garnier Makyaj Temizleme suyum bitmişken ve tam da Argan yağlı yeni çıkan temizleme suyu indirimdeyken hemen kaptım bir tane. Umarım severim.
Nivea'nın bu maskesini de ilk kez deneyeceğim.

Garnier Çift Fazlı Makyaj Temizleme Suyu: 15,90TL
Nivea Bal Maskesi: 6,90TL

Gratis, Yves Rocher ve Flormar Alışverişim

Loreal Paris'in bu tarağını görünce çok sevdim. Tam çantaya atmalık ve Tangle Teezer taraklara çok benziyor. Yaz da geliyor. İki rengi vardı. Diğerinin rengi bronzdu.
Flormar'ın Optical Whitner'ını Sevgili Duygu Kalaycık'ın snaplerinden birinde görmüştüm. Tırnak beyazlatma özelliğinden dolayı merak ettim ve satın aldım. Umarım severim:)

Lorea'l Paris Elseve Tarak: 9,90TL
Flormar Optical Whitner: 7,95TL

Gratis, Yves Rocher ve Flormar Alışverişim

Yaz geliyor ve bir beyaz tenli olarak şimdiden önlemlerimi almam gerekli. Yoksa kış boyunca lekelerim geçsin diye denediğim o kadar çabayı bir kez daha vereceğim. Bu yüzden bayadır denemek istediğim Yves Rocher'ın bu güneş koruyucu kremlerini aldım. 2 tane aldım çünkü kampanya vardı. 1 alana 2. %50 indirimleydi. 2 ürün bana 101TL'ye mal oldu

Ürün Fiyatı: 67,90TL

Benim mini alışverişim bu şekildeydi.

Umarım size fikir verebilmişimdir. 

Ürünleri denedikten sonra mutlaka burdan yazacağım. 


Sevgiler 


Esy.


Bunlar da ilginizi çekebilir

25 yorum

  1. Flormar beyazlatıcıyı çok merak ettim şuan.. Yorumları bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba;
    Ben de tırnak için beyazlatıcıyı merak ettim . Bakalım beğenecek misin ?
    Güle güle kullan canım
    Bu arada şimdiden Allah kavuştursun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirim teşekkür ederim. Amin inş. çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. tarak ilgimi çekti görmemiştim daha önce bakayım nasılmış güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüğümde benim de ilgimi çekti.. Avuç içi kadar o kadar tatliki :)

      Sil
  4. Tırnak beyazlatıcıyı çok merak ettim, güle güle kullan hepsini.
    Ben de bloguma beklerim, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Blogunu takip ediyorum zaten fırsat buldukça okuyorum yazılarını :*

      Sil
  5. Güle güle kullanın.Allah kavuştursun.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  6. Yazınızı çok beğendim. Bu tarakları bir benmi bulamıyorum yahu.. Tangle Teezer'a muadil gösteriyor birçok blogger.
    Bende bloguma beklerim :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim :) Gratis'te çok fazla vardı..

      Sil
  7. Nivea Bal Maskesi en çok ilgimi çeken oldu. :) Tarak ve tırnak beyazlatıcıyı da çok merak ettim şu an. Güle güle kullanın. Sanırım indirimler bitmeden benimde bir gidip bakmam gerek. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bal maskesini bugün denemeyi planlıyorum. Tarağı sevdim aslında. Bi kaç kez daha deneyip bloga yazacağım. Tırnak beyazlatıcıyı da akşam denemeyi planlıyorum. Aslında indirim aldığım bir kaç üründe vardı. Bunlara bu saydıklarım dahil değildi malesef. Anneler günü indirimlerini kaçırmayın ama :) SEvgiler

      Sil
  8. ilk tarağa odaklandımm, bende bakacağım sanırım :) güle güle kullann

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok tatlı gerçekten.. en kısa zamanda o da blogdaolacak :* teşekkürler

      Sil
  9. Günes kremi yorumlarınızı siddetle merak ediyorum vee bekliyorumm ^^ Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım.. Denedikten sonra mutlaka yazacağım.

      Sil
  10. Tırnak beyazlatıcıyı ben de merak ettim oldukça ünlü bir ürün. Tarak da çok tatlıymış paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim zaman ayırdığın için :*

      Sil
  11. Tarağı severek kullanmaya başladım ben :) Güzel günlerde kullanın hepsini :)

    YanıtlaSil
  12. Tesekkurler.. Aslinda ben de sevdim :)

    YanıtlaSil
  13. Hepsini güzel günlerde kullanmanızı dilerim❤

    YanıtlaSil
  14. Hepsini güzel günlerde kullanmanızı dilerim❤

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim.