Tangle Teezer | Loreal Paris Elseve Tarak


Tangle Teezer | Loreal Paris Elseve Tarak

Merhaba

Bugün size Avon'dan sipariş ettiğim Tangle Teezer ve Gratis'ten satın aldığım Loreal Paris Elseve taraklarının karşılaştırmasını yapacağım.

Aslında Tangle Teezer tarak hakkında hiç olumsuz bir şey okumadım. İçten içe çok merak etsem de ''bir tarak o kadar parayı hakeder mi'' dedim hep. 
Avon'da satış yapıldığını ve orjinal olduğunu duyunca da hemen kendime sipariş ettim.

Üstelik Avon temsilcisi olduğumdan dolayı da biraz daha uyguna denk geldi :)

Tangle Teezer | Loreal Paris Elseve Tarak

Bir Compact Styler olmasa da rengi çok tatlı :)

Siparişim gelir gelmez ilk ilgilendiğim şey bu tarak oldu açıkcası. Hemen paketini açtım. Kesinlikle tutuş olarak çok ergonomik olduğunu söyleyebilirim. Tam avuç içine oturuyor ve tutuşu çok rahat.

Tangle Teezer | Loreal Paris Elseve Tarak

Tangle Teezer The Orginal serisi saç tarama esnasında kırılma ve hasarı en aza indirmeyi vaad ediyor. Bu özellik röfleli ve kurumaya oldukça meyilli benim saçlarım için çok önemli. Röfleden dolayı saçlarım çok çabuk kuruyabiliyor ve özellikle nemi iyice alınmış saçlarım tarama işlemleri sırasında genellikle kopuyordu. Bir de belirtmek isterim saçlarım seyrek, düz ve ince telli. Bu yüzden çok cansız durabiliyor.
Normalde bildiğimiz normal taraklarla saçlarımı taramaya alışık olduğumdan fırça tarzı taraklara karşı bir antipatim vardı. Ama bu tarakla daha alıp kullandığım o anda fikrim oldukça değişti.
Saçlarımda kullanmaya başladığım ürünlerden dolayı bir parlaklık gelmişti zaten ama bu tarakla taradıktan sonra tepkim şu oldu ''Yok artık''

Gerçekten inanamadım. Yani bir şey gerçekten bu kadar övüldüyse ''Evet boşa değil''

Islakken, kuruyken, nemi alınmışken kısacası her şekilde denedim bu tarağı hiç bir problem yaşamadım. Her taramamdan sonra fazlasıyla saç bıraktığım tarakta artık 3-4 tel hariç saç bırakmadığını gördüm. Üstelik tararken fırça uçları kesinlikle saç derimi acıtmadı.

Peki ya 9,90TL ye aldığım Elseve tarak nasıldı?

Tangle Teezer | Loreal Paris Elseve Tarak

Ah ben bu miniği yerim. Gratis'te iki rengi vardı. Diğeri bronz altındı ama bu renk benim favorim sanırım. O kadar tatlı, o kadar minikki.. Tam çantaya atmalık. Tangle Teezer kadar ergonomik değil, elde çok kolay dönebiliyor ama benim çantamın üyesi. 

Tangle Teezer | Loreal Paris Elseve Tarak

Elseve tarağın dişleri yine Tangle Teezer'dan daha kalın, uzunlu kısalı bir şekilde sıralanmış durumda. 
Sanırım bu sayede yine bana göre Tangle Teezer kadar olmasa da saçlarımı çekmeden, koparmadan taramamı sağlıyor.  Bu tarakla da saçlarımı ıslak, kuru ve nemi alınmış bir şekilde uygulama yaptım. Kuru da biraz daha başarısız buldum. Saç parlaklığı açısından bir tık geride diyebilirim.
Ama performans ve fiyat olarak baktığımda gerçekten çok başarılı buldum bu tarağı da. Tek olumsuz yanı bana göre dişleri biraz sert yapıda ve bu yüzden tarama esnasında saç derimi acıtıyor. Özellikle baş ağrısı çektiğim zamanlarda buna katlanamayabiliyorum.

Tangle Teezer | Loreal Paris Elseve Tarak

Bu tarakların ikisi de benden geçer not aldı. Yani karar tamamen sizin. Bütçenize ve ihtiyacınıza göre değişim gösterebilir. Ama ikisi de beklentiyi karşılayacak cinsten ki bunu özellikle Loreal Paris Elseve için söylüyorum.

Umarım fikir verebilmişimdir.

Sevgiler 


Esy.




Bunlar da ilginizi çekebilir

39 yorum

  1. Bende merak etmekteydim hep gerçekten.Bir türlü fırsatım olmadı denemeye.Saçlarım kuru ve kıvırcık olduğundan işime yarayabilir diye düşünüyorum.Fikrinize sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim zaman ayırdığınız için. Umarım siz de seversiniz.

      Sil
    2. Benim saçımda kıvırcık ben elseve tarağını kullanıyorum bence güzel saçı elektiriklendirmiyo

      Sil
    3. Kesinlikle cok guzel bir tarak.. cok severek kullaniyorum ben

      Sil
  2. ben loreali çok sevmedim tararken canımı acıttı gerçekten ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Loreal sadece kuruyken saçlarımı taradığımda canım acıdı. Hatta en sevmediğim şey tararken saçlarımı canımın acıması.. Baş ağrısı çok çektiğimden acayip hassas oluyor.

      Sil
  3. Ben orijinal teezer´in saclarimi taradigini ve actigini düsünmüyorum, sanirim tek olumsuz olan benim, baska bir tarak ile tarayinca farkettim. PArlaklik da gözlemlemedim ve verdigim paraya üzüldüm acikcasi.. Senin gözlemlerin verdigin paraya degmis, güle güle kullan canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ama yazarken bahsetmeyi unuttum. Saçlarım düz ve ince telli.. hemen yazımı güncelleyeyim. Saçlarımın tek olumsuz yanı röfleden dolayı incelmesi ve kurumasıydı.. Nemi alınmış saçım hep tarağa takılırdı. Bu taraklarda bunu yaşamadım. Teşekkür ederim :*

      Sil
  4. Lorel'ın dişleri kalın yapısı ser duruyor görünüşte.. Bende teezer' ın bu kadar para etmeyeceğini şişirme ürün olabileceğini düşünmüştüm. Epeyce almadım sonra temsilci kıyağı ile daha ucuz görüncee neredeyse yarı fiyatı al bakalım dedim kendime :) Tarağı genel ollarak sevdim sadece aşırı yoğun saçlarım olduğu için sanki dişleri biraz uzun tutulsaymış, daha da sevebilirdim. Farklı türlerine de bakmam lazım ama belki istediğim gibi vardır. =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz sert Loreal.. Teezer bana göre pahalı.. Açıkcası Avon'dan bile o fiyata almazdım ama temsilci fiyatıyla daha uyguna gelince aldım :) Diyorum demekki bizim aldığımız fiyata da olabiliyor :)) Çok yoğun ve özellikle kıvırcık saçlar için nasıl olur bilemiyorum..Benim saçlarım saç derimle nerdeyse yapışık olduğundan çok sevdim :)

      Sil
  5. Bende compact styler var canım, yurt dışından uygun bir fiyata almıştım. O günden beri de başka tarak kullanmıyorum. İnce telli, hassas saçlar için bir harika bence... Aldığıma asla pişman olmadım. Compact styler küçük bir tarak, orjinalini de alacağım o yüzden. Loeral de çok şeker ama performansını bilmiyordum, hiç boşa para vermeyeyim. Mutlulukla kullan Esra'cım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten derler ya pahalıdır vardır hikmeti ucuzdur vardır bir illeti diye.. Gerçi Loreal'in illetliğini görmedim ne yalan söyliyim :) Benimde saçlarım ince, hassas.. Çok teşekkür ederim Blana'cım..

      Sil
  6. Çok sevimli duruyor, benim saçlar kıvırcık, ergonomik olması önemli... teşekkürler Esra! ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim zaman ayırdığım için :*

      Sil
  7. Bilgilendirici karşılaştırma olmuş, kalemine sağlık canım.

    Sevgiler <3

    YanıtlaSil
  8. Bak şimdi beni de meraklandırmış oldun ... Benim de ince telli saçlarım ...
    Avon için kardeşime hemen bir şirinlik yapayım :)
    Teşekkürler ve keyifli akşamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) umarım seversin.. Mutlaka yap daha uyguna geliyor.. o yapmazsa ben yaparım :*

      Sil
    2. Esra canım çok teşekkür ediyorum :)
      Sevgiyle kal

      Sil
    3. Ben teşekkür ederim :*

      Sil
  9. İndirim zamanı aradım taradım Lorealinkini bulamadım şimdi tekrar bakıcam bende böyle bir fırça istiyorum. Çok güzel anlatmışsınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bulursun ve sen de seversin.. teşekkür ederim zaman ayırdığın için :*

      Sil
  10. loreaal bir ara şampaun ile birlikte hediye olarak veriliyordu oyle görürsem alırım :)

    YanıtlaSil
  11. burdaki gratise bir türlü gelmiyor bulamıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya.. Burda da birsürü vardı hatta şaşırdım görünce :)

      Sil
  12. Avon'da bende görmüştüm o tarağı ama almamıştım birdaki sefere bende bakacağım :)) lorealin tarağı gerçekten tam çantaya atıp yanında taşımalık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Loreal'in tarağı gerçekten çok tatlı.. Avon'da Tangle Teezer'ı gördüğümde ''Nasıl ya?'' demiştim. sonunda dayanamayıp aldım :)

      Sil
  13. Lorealin taragı çok çok güzelmiş, son zamanlar tam da çantaya atmalık bir ürün arıyordum tangle teezer'a benzer olarak. Çok faydalı buldum yazınızı, emeginize saglık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim zaman ayırdığınız için.. Umarım işlevini de seversiniz :)

      Sil
  14. seni yeni keşfettim ve yazılarını çok faydalı buldum, alışverişe çıkmadan ve listemi oluştururken senin önerilerini dikkate alacağım:)
    bende bloguma beklerim:') http://meleksalman.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  15. :)Teşekkür ederim. Hoşgeldin.. Umarım memnun kalırsın :*

    YanıtlaSil
  16. Aynen Elseve bi tatlı bi güzel mini minicik olmasından kaynaklanıyor.. Bana göre kıvırcık saçlılar hoşlanmayabilirler.. Üniversitede yakın arkadaşımın saçları kıvırcıtı.. parmaklarıyla tarardı saçlarını :) Benim saçlarım ince telli seyrek o yüzden sevdim galba :) çok teşekkür ederim yorum için, zaman ayırdığın için..

    YanıtlaSil
  17. Ben de çok uzun zaman tangle teezer almamaya direndim. Aldığımda ise verdiği parlaklığa inanamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar güzel tarıyorki meğer saçım ne kadar güzelmiş diyorum :)

      Sil
  18. cilt bakımı, makyaj, vücut bakımı, saç bakımı, sağlıklı yaşam ve beslenme hakkında yardımcı olabileceğimiz ve faydalı bilgiler sunabileceğimiz bir platform oluşturduk.
    Vücut Güzellik, Keratin Bakımı Hakkında Bilmek İsteyeceğin Her Şey!

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim.