Urban Care Intense Keratin Serisi

Urban Care Intense Keratin Serisi

Günaydın

Bu fotoğraflar aslında 14 Mayıs tarihinde çekildi ve çocuklarımla çok keyifli bir gün geçirdik. Babam tıpkı çocukluğumdaki gibi ''Haydi'' dedi hazırlandık ve çocuklarımın deyişiyle ''Büyük parka'' gittik. 
Gökyüzünün o güzel gülüşüyle ''Merhaba'' diyorum bugün.

Evet, Urban Care serimi de alıp kendimi çekimler için hemen sahile attım.. Bu arada çocuklarda az ötede denize taş atmakla meşgul :)

Ne kadar özlemişim sahili....

Urban Care Intense Keratin Serisi


Urban Care Intense Keratin Serisi

Bugünün konuğu Urban Care Intense Serisi saç bakım ürünleri..

Öncelikle saçlarımdan bahsetmek isterim size.

Benim saçlarım seyrek, düz, yıpranmaya oldukça müsait, fazlasıyla işlem gören, röfleli, ince telli, yılın sıcak aylarında daha çabuk yağlanmaya müsait, hacimsiz bir saç tipi. (Baya yakındım saçlarımdan:)) Aslına bakarsanız kuaförümün dediğine göre de çok neme ihtiyacı olan kuru bir saç tipi. Aslında bunu şöyle söyledi: ''Saçların ne kadar geç kuruyor.'' Bu cümlenin sonunda bana saçlarımın çok kuruduğunu ve neme ihtiyacı olduğunu söylemişti. 
Bu yüzden yepyeni bir saç bakım ürünleri keşfetmek için araştırmaya başladım. Aslında sosyal medyada oldukça Urban Care markasını duyuyordum. Bir gün yine Gratis indirimdeyken :) ve yolumda oralardan geçerken :) bu seriyi gördüm. 

''Aşırı Yıpranmış Saçlar İçin'' yazıyordu. Hiç tereddütsüz serinin saç bakım maskesini ve serumunu sepete attım. Daha sonra ise serinin tüm ürünlerini tamamladım. 
Ayrıca serinin henüz açılmamışken bile etrafa saçtığı koku inanılmaz güzel.

Dilerseniz tek tek bahsedeyim ürünlerden.

Urban Care Intense Keratin Serisi

Urban Care Instense Keratin Saç Bakım Şampuanı: Bir şampuandan beklentimiz saçlarımızı güzel temizlemesi ve sonraki bakıma hazırlamasıdır elbet.  Urban Care Intense Keratin saç bakım şampuanı benim saçlarımı gerçekten çok güzel arındırdı. Aslına bakarsanız şimdiye kadar kullandığım şampuanların hiç birinde özellikle yıkama aşamasında verdiği yumuşaklığı bulamadım. Daha yıkarken farkı anladım. Ve bence serideki olmazsa olmazım. 

Urban Care Intense Keratin Serisi

Urban Care Intense Saç Bakım Maskesi: Bana kalırsa kilit noktası bu maske. Bir maske saçı aynı anda hem yumuşak yapıp hem de kopmamasını, dökülmemesini sağlar mı? Benim seride en sevdiğim ikinci ürün bu maske. Ve yine olmazsa olmazım saç bakım rutinimde. Şampuanlamadan sonra maskeyi saç köklerimden saç uçlarıma kadar uygulayıp yaklaşık 2dk kadar bekletiyorum. Ardından duruluyorum. Durularken bile o yumuşaklığı hissedebiliyorum.

Urban Care Intense Keratin Serisi

Urban Care Intense Keratin Saç Bakım Kremi:  Saç kremi benim için en önemli adımdır. Çünkü saçlarım gerçekten kuru olduğundan neminden arındırdığım zaman çok zor açılırdı. Şöyle söyleyeyim lastik gibi uzar ve sonra da kopardı. Bu saç kremiyle kopmadan ve kırılmadan saçlarımı taramanın hazzını yaşıyorum diyebilirim. Yine bittikçe almaya devam ettiğim bir diğer ürünü. Bu kremi de oldukça sevdim. Saç maskesinden sonra saç boyuma ve uçlarına uyguluyorum bu kremi. Ve herhangi bir ürüne extra ihtiyaç duymadan açabiliyorum.

Urban Care Intense Keratin Serisi

Urban Care Intense Keratin Sıvı Saç Kremi: Bu tarz ürünleri kullanmam aslında çünkü saçlarımı çok çabuk yağlandırır ve ağırlaştırır. Ama yine de aldım. Çünkü seriyi çok sevdim ve herhangi bir şey yaşamam diye düşündüm. Aslında ilk kullandığımda saçlarım çok çabuk yağlanmıştı ama ara verip tekrar kullanmaya başladığımda öyle bir sorun yaşamadım. Açıkçası saçlarım kreminden sonra çok rahat tarandığında çok gereksinim duymuyorum buna ama yine de kullanmaya devam ediyorum. Yani bana kalırsa ikisinden biri olabilir. Gerçi yaz aylarında denizde kullanmayı çok sevebilirim. Çünkü ısıya karşı koruması da varmış. Deniz sonrası birbirine giren saçların kolay taranmasını sağlayabilir.

Urban Care Intense Keratin Serisi

Urban Care Intense Keratin Saç Bakım Serum: Bu benim bu serideki en sevdiğim ürün. Yani bununla resmen aşk yaşıyorum. Kokusu, verdiği yumuşaklık, parlaklık, saçtaki hacim... Yani kesinlikle tüm beklentimi karşılayan seriye nokta atışı yaparak sonlandırıyor. Saçlarımın nemini aldıktan sonra 1 pompa yeterli ama ben 2 pompa avucuma sıkıp ısıtıyorum. Daha sonra saçlarıma uyguluyorum. Hayatımda bu kadar güzel kokan saç ürünü daha kullanmadım gerçekten. O kadar hafif o kadar güzel bir kokusu varki anlatamam. Saçlarımı sadece yıkadıktan sonra değil normal zamanlarda da uyguluyorum ve kesinlikle yağlanma yapmıyor. Üstelik ısıya karşı koruma sağlıyor. Yani düzleştirici, fön gibi saçları yıpratan ısıl işlemlere karşı savaşıyor. 

Evet farkındayım çok uzun oldu ama sizlere bendeki etkisini detaylarıyla anlatmak istedim. Bu seriyi daha çok kullanacağım ama markanın diğer serilerine de göz atıyorum arada. Beni gerçekten fazlasıyla memnun etti. Özellikle yakındığım kopmalar, dökülmeler, kırılmalar, kurumalar artık olmuyor. Şunu da gördüm bu seriyle.. Kuaförümün geç kuruyor dediği saçlarım artık o kadar çabuk kuruyor ki. Denediğim ilk gün dikkatimi bu çekmişti. Yok yaa hava çok sıcak herhalde dedim. Ama denedikçe bu serinin numarası olduğunu anladım.

Kısacası ben bu seriye aşık oldum :) Tek sevmediğim yanı ürün boyu ve ambalajları. Yani şampuan, maske ve saç kreminin ambalajları. Ürün bitmeye yakın olduğunda içindeki ürünü almak zorlaşıyor. Bir de çok çabuk bitebiliyor.

Urban Care markasını Gratis, Watsons ve bir çok internet sitesinden ulaşabilirsiniz. İndirimlerde alırsanız tadından yenmez.

Umarım fikir verebilmişimdir.

Sevgiler 


Esy.

Bunlar da ilginizi çekebilir

38 yorum

  1. Ben de ürünleri merak etmedim değil,ilk fırsatta ben de alacağım.Öneri için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim zaman ayırdığın için. Umarım sen de seversin.. :)

      Sil
  2. Çok merak ettiğim bir marka... Mor olanını da çok övüyorlar. Saç yapımız benziyor, Esra'cım. Sen sevdiğine göre, deneyeyim bu seriyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sen de seversin Blana. Dün saçlarımı yıkadım. Bugün resmen saçlarım parmaklarım arasında akıyo. O kadar yumuşakki. Hatta dün maskeyi 1dk daha fazla beklettim saçimda.. çok daha hoşuma gitti sonuç.

      Sil
  3. Markanın bir başka serisinden maske denemiştim biraz sönüklük yapmıştı saçlarımda. :/ Uzun oldu demişsiniz ama bence çok detaylı, doyurucu bir yazı olmuş. Emeğinize sağlık❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya.. Benim saçlarım zaten sönmeye çok müsait. Açıkcası öyle aman aman bir hacim vermedi ama eskisine göre çok daha iyi görünüyor. Birde kırık görüntüler yok ona çok seviniyorum.. Çok teşekkür ederim zaman ayırdığınız için ❤

      Sil
  4. daha yeni watsons da incelemiş emin olamayıp almaktan vazgeçmiştim yazını okuduğum iyi oldu ;) mutlaka şans vereceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülşah umarım seversin. Gerçekten bayılıyorum diyebilirim. En çok kokusunu ve verdiği yumuşaklığı sevdim. Çok güzel taranıyor saçlarım artık. Birde daha açılmadan ambalajı mı kokuyo nedir kokla kokla bitiremiyorum :)

      Sil
  5. resimleri çok beğendim öncelikle denizi özlemişiz :-)) bu seriyi merak ettim yaz aylarında denizden kuruyacak saçıma deneyebilirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.. Çok özledim hem de.. Bir an önce gelsin diye geçen yaz bitiminden beri bekliyorum :)) Umarım beğenirsin, çok güzel nem verdi saçlarıma üstelik bunu yağlandırmadan ve ağırlaştırmadan yapmış olması benim için çok sevindirici bir olay

      Sil
  6. fotoğraflara bayıldım ellerine emeğine sağlık canım bu seriyi ben de denemek isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim zaman ayırdığın için.. umarım seversin.. ben gerçekten çok seviyorum

      Sil
  7. Benim favorim, arganlı saç maskesi =)

    YanıtlaSil
  8. Ben de geçenlerde mor olanlarının sac kremini aldım sadece bir kere kullandım ve oldukça beğendim.Diğerlerine de bakıyım o zaman :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu da merak ediyorum ben.. ama acaba yağlandırır mı diye uzak duruyorum.. umarım bu seriyi seversin.

      Sil
  9. Benim de saçlarim ince yaglanmaya müsait ve hacimsiz ama keratinli ürünler daha da hacimsizlestiriyor. Resimler çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende tam tersi oldu diyebilirim. Ama tabi öle baya hacimlenmedi ama eskiye göre biraz daha iyi..

      Sil
  10. ah ah denizi ben de ço özledim.. markanın biotin keratin serisinden mor renkli olanı severek kullandım ben de, bu pembe olana da şans vereceğim, açıklayıcı yazı için teşekkürler, sizi takipteyim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biotin serisini ben de çok merak ediyorum.. ben teşekkür ederim zaman ayırdığınız için. Sizi zaten İnstagram'dan takipteydim. Hemen blogunuzu da takibe aldım iyi oldu.. Zaten buna bir düzenleme getireceğim.. Sevgiler:)

      Sil
  11. Benim de merak ettigim henüz denemedigim ürünler, paylasimin icimi ayrica ayrica tesekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim zaman ayırdığın için :*

      Sil
  12. Sürekli elim gidiyor bu markaya bir türlü alamadım çok kararsız kalıyorum artık kafamda netleşti teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  13. Serumu yazın saçlarımı korumak için kullanıyorum. Denizden çıkıp duş aldıktan sonra saçlarıma yediriyorum hem çok güzel kuruyor hem de pırıl pırıl ve dolgun oluyor saçlarım. Geçen sene o kadar kullandım yarılayamadım bile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben baya yarıladım :)) Aklıma geldikçe güdüp sürüyodum başlarda.. Şimdi o kadar sık sürmüyorum sadece duş sonrası kullanıyorum ama hep 2 pompa :)

      Sil
    2. Heheheh, bu yaz saçlarım daha uzun muhtemelen bende öyle kullanırım, 2 pompa :))))

      Sil
  14. Fotoğraflar çok güzelmiş şuan bende evde pineklemektense kendimi sahile atmak istiyorum :)) benim de saçlarım çok kuruydu kuaförüm her gittiğimde şikayet ederdi Elseve mucizevi bkım yağı bana bu konuda çok iyi geldi. Urban ürünlerini görmüştüm bende şuan detaylı bilgiye sahip oldum Watsonstayken önünden geçip gitmiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :* Loreal'in mucizevi yağı bana yaramadı gibi.. Yani sadece çok güzel kokuyor birde güzel taranmasını sağladı.. Urban Care'in saç serumu çok iyi geldi banada :)

      Sil
  15. Çok teşekkür ederim.. Senin kadar olmasa da çekmeye çalışıyorum :) Ya bendekiler çabuk bitiyo fazla fazla mı kullanıyorum acaba :)

    YanıtlaSil
  16. Acaba serumu ne sıklıkla kullanmalıyız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ben serumu her yikamadan sonra uyguluyorum. 2-3 gunde bir saclarimi yikiyorum.

      Sil
  17. Harika bir seri gibi gözüküyor fotoğrafların çekimi de bir müthiş ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Ayse, bende cok seviyorum bu seriyi... cok tesekkur ederim ayrica. Sevgiler

      Sil
  18. cilt bakımı, makyaj, vücut bakımı, saç bakımı, sağlıklı yaşam ve beslenme hakkında yardımcı olabileceğimiz ve faydalı bilgiler sunabileceğimiz bir platform oluşturduk.
    Vücut Güzellik,Keratin Bakımı Hakkında Bilmek İsteyeceğin Her Şey!

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim.