Maybelline Master Contour Stick | 01 Numara

Maybelline Master Contour Stick | 01 Numara

Günaydın

Bugünün konuğu MaybellineMaster Contour Stick

Size bir sır vereyim mi? Makyajda en sevmediğim şey kontur uygulamak. Yani hep ''Ne gerek var'' demişimdir. O yüzden bir kontur ürününe ihtiyaç duymadım ve almadım. 

Maybelline Master Contour Stick | 01 Numara

Belki bir çok kişi de benimle aynı fikirdedir. Birde kontur uygulamanın bir raconu da olduğundan pek oralı olmuyordum :P

Baktım oldukça da popüler olmaya başladı, bende kendimi birden bunun içinde hissetmeye başladım. Önce uygun fiyatlı ve benim de ulaşabileceğim bir ürün olan Maybelline Master Contour  Sticke şans vermek istedim. Üstelik oldukça da ünlendi kendisi. 

Maybelline Master Contour Stick | 01 Numara

Maybelline Master Contour Stick 01 light ve 02 Dark olmak üzere iki farklı renk seçeneğinden oluşuyor. Ben beyaz tenli olduğum için  01 light rengini tercih ettim.

Maybelline Master Contour Stick | 01 Numara

Maybelline Master Contour Stick asansörlü kalem formunda bir tarafı gölgelendirme rengi diğer tarafı aydınlatıcı rengi olmak üzere tasarlanmış. Birde sert plastikten kapağı var ve benimkinin malesef bu kapağı çatladı.

Ürün 7gr ağırlığında. Çabuk bitebilir gibi ve bittikçe de uygulamada zorluk çıkarabilir gibi geldi bana. 

Maybelline Master Contour Stick | 01 Numara

Highlighter kısmı bana göre tam bir aydınlatıcı görevini görüyor. Aydınlatıcı derken ıslak bitişli, glowy etksi yaratmıyor. Sadece uygulandığı yerde ışıkları açıyor diyelim :) Belki bir florasan vardır :P

Contour kısmı ise soğuk tonlu beyaz tenlilerin seveceği bir kahve.  Tam bir gölge rengi diyebilirim. Ama sert bir kontur yapacaksanız pek uygun değil. Bana göre günlük kullanım için oldukça ideal. Tek sıkıntı kalıcılığı. Yani kalıcılığı için mutlaka sabitlemek gerekiyor. Yoksa uçup gidiyor.

Maybelline Master Contour Stick | 01 Numara

Ürünü uygularken ben Nascita'nın kesik uçlu kontur fırçasını kullanıyorum ve bu fırçayı çok başarılı buluyorum. Çok doğal ve kolay bir uygulama sağlıyor.

Maybelline Master Contour Stick kremsi yapıda olduğu içim çok kolay bir şekilde dağıtılıyor.
Bu üründe herkese göre tek sıkıntı ürün kullandıkça uygulama sıkıntısı. Keşke çift taraflı olsaydı. 

Ürün Fiyatı:34,90TL

Şöyle bir düşünüldüğünde indirim dönemleri gözetilerek alınmalı diye düşünüyorum. Ben aslında bu ürünü sevdim. Fakat siz kalıcılık konusunda tatmin olmadıysanız bence kalıcı olan başka ürünlere bakılabilir diye düşünüyorum.

Umarım fikir verebilmişimdir.

Sevgiler 


Esy.



Bunlar da ilginizi çekebilir

25 yorum

  1. Ben bu ürünü sevemedim Esra'cım. Kalıcılığı sıfır, bende yarım saat durmuyor. Dağıttığımda kayboluyor, belli belirsiz oluyor, ben biraz daha belirgin kontür seviyorum, ondan tabi ki... Bir de mantığım şu, krem ürünü bir de toz ürünle sabitleyeceksem ne gerek var, düğüne mi gidiyorum?! :)))) Yazdıklarına tamamen katılıyorum. Yazısını ben de hazırladım, taslakta bekliyor ama bu ara blogla ilgilenmeye elim gitmiyor. Öpüyorum seni <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalıcılığı gerçekten sıfır. Ben renk olarak beğendim bir de bir kaç kat geçip öyle dağıtıyorum. Bana göre uygun fiyatlı olup daha iyi performansta olabilecek ürünler vardır mutlaka.. bu yazı taslaktaydı aslında.. Bugün yayınlanacağını da unutmuştum. Bu arada başın sağolsun. Çok üzüldüm. Ece ablanın yazısının altında okumuştum. Ordan da yorum yaptım ama görmemiş olabilirsin. Söylenebilecek hiç kelimem yok ne yazık bu güzel ülkem nerelere sürükleniyor.

      Sil
    2. Yaaa ben sevdim, çok denemek istiyordum, ikisi bir arada olması benim gibi amatör için iyi olabilir, çok merak ediyorum nasıl duracak, kalıcılık sıkıntı değil Esra cim 😂😂😂

      Blana düğüne mi gidiyorsun 😂😂😂😂 bana uygulayalım yeter, kim kardisian gibi uygulama istiyorum 😂😂😂😂

      Sil
    3. :)) Bu ara indirimler var bilmiyorum ama bu da illaki girmiştir bi bak istersen :))

      Sil
    4. Tamamdır aklımda Esra 😉

      Sil
  2. renkleri çok güzel ama uygulama sıkıntısı ve kalıcılık büyük sorun bence..

    YanıtlaSil
  3. Hiç kontur uygulama ürünlerine ihtiyaç duymadım ama rengini çok beğendim. Kalıcılık konusunda sınıfta kalan birçok ürün var, bu da onlardan biri sanırım. Kalıcı olması için bir de sabitlemek zorunda kalmak sıkıcı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende hiç ihtiyaç duymadım ve kullanmadım. Bu da ilk ürünüm :) İllaki yüze boyut mu kazandırmak gerekiyor bilemiyorum. O kadar profesyonel değilim ama ''kullanayım bakalım'' dedim. evet bir farklılık yarattı ama yine de bana göre illakisi yok :)

      Sil
  4. Ben de bu ürünü pek sevemedim, kolaylık sağlanmış gibi olsa da kalıcılığı iyi değil ancak bir bazla uygulandığında güzel olabilir diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Krem ürün olduğu için kalıcılığının biraz düşük olması normaldir diye düşünüyorum. Bu arada, fotoğraflardan kontür rengi çok koyu görünüyor beyaz tenliler için. Bir de dağıtılmış halini görmekte fayda var tabi :) Yüzün renksiz ve ruh gibi görünmemesi için böyle ürünlere de bir şans vermek gerekiyor aslında :) Fena bir ürüne benzemiyor açıkçası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kontur rnegi aslında oldukça açık. Burda net görünebilmesi için rengin bir kaç kez üzerinden geçtim. Yüzümün ruh gibi ve renksiz görünmemesi için allık kullandığımdan konture gerek duymuyordum. İşlevleri tamamen farklı aslında. Boyut verebilmek adına kontur uygulanması daha uygun olabilir. Renksiz ve ruh gibi gözükmemesi için de allıklar biçilmiş kaftan :) Fena değil tabi ama illakisi de yok bana göre :)

      Sil
  6. Ben artık o kadar saldım ki kendime şaşıyorum bu sıcaklar beni bıktırdı sanırım :( Makyaj yapmayı çok seviyoruma ma çıkarması eziyet gibi geliyor son zamanlarda.. Bi tek maskara sürmeye başladım ten makyajını bıraktım 1 aydır yapmayı kontur yapması da çok güzel oluyor ama üşeniyorum :D Bu ürünü diğer blogger arkadaşlarda da görmüştüm bakmam lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar sıcaklardan ziyade buralarda falasıyla nem kendini göstermeye başladı. Normalde Ağustos doğumlu olduğumdan mıdır nedir en sevdiğim mevsim yazdır. Ama nem bunaltıyor gerçekten. Bazen bende sadece rimel ve kaş kalemi kullanıyorum. ha bide ruj.. Umarım sende seversin bu ürünü.

      Sil
  7. Ben bu ürünle çok iyi anlaştım kalıcılığı az bile olsa toz ürünle sabitledikten sonra cok güzel durdu yazın zaten pek yapmadığım icin diğer mevsimlerde de doğal görünüm istediğimde elim hep buna gitti:)

    YanıtlaSil
  8. Bende sevdim aslında ama dediğim gb kalıcılığı çok az.. Böyle krem ürünlerin üzerinden toz ürünle geçmeyi çok sevmiyorum ben. ama kalıcılığı artırmak için bazen uygulamak durumunda kalıyoruz :) Yazını okumuştum seninde yanlış hatırlamıyorum sanırım yazmıştın değil mi blogunda?

    YanıtlaSil
  9. 🙏🙏 cok tesekkur ederim.. bende cok fazla yapmiyorum acikcasi.. hatta aliskanlik olmadigi icin unutuyorum bile cogu zaman.. yazdigimdan beri yine de oldukca kullandim ve gercekten cizgi cekerken aydinlatici kismi da suruluyor. Sinir oluyorum. Bide indirimsiz almistim icime oturdu diyebilirim🙊😁 keske kalici ve cift tarafli olsaydi 😕😕

    YanıtlaSil
  10. Teşekkürler paylaşım için uzak durayım 😃

    YanıtlaSil
  11. Esracan yine yazını zevkle okudum aslında aklımda olan bir ürünü yazmşsın bir çok kişi kalıcılığından şikayetçi sanırım almayı erteledim. Sevgiyle kal görüşürüz !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim ne kadar da guzel bir yorum bu ❣❣ bencede kaliciligi cok zayif. Uygulama da oyke. Ozellikle azaldikca cok sinir bozucu. Cok optum. Sevgiler

      Sil
  12. Kontürsüz asla makyaj yapmam niye böyle yapmışlar ki saçma olmuş almam ben yani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef keşke kalıcı ve kullanışlı olsaydı.. Şimdilerde oldukça zor oluyor kullanmak :(

      Sil
  13. maalesef uygulamada sorun yaşanıyor :(

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim.