Golden Rose Longstay Likit Mat Ruj (02-07-10)

Golden Rose Longstay Likit Mat Ruj (02-07-10)

Günaydın

Bir kaç hafta önce fotoğraflamaya çalışırken 07 numaralı rujun kapağı kırılmıştı. Instagram'dan takip edenler az çok hatırlar. Kırılan kapağıyla birlikte detay vermeden bir paylaşım yapmıştım ve Golden Rose saniyeler içerisinde geri dönüş yaparak kırılan ürünü geri istedi. Ve hiç bir şey talep etmeden aynı rujun sağlam olanını adresime gönderdi. Öncelikle burdan bahsetmek isterim ve bir kez daha teşekkür ederim kendilerine. Neden mi kırıldı? Blog çekimi yaparken swatchladıktan sonra kapağını kapatırken elimde kalmıştı :(
Bu yüzden ürün geldikten sonra tekrar fotoğrafladım.

Golden Rose Longstay Likit Mat Ruj (02-07-10)

Ben size bende olan üç rengi yorumlayacağım. 02-07-10
Hadi gelin :)

Golden Rose Longstay Likit Mat Ruj (02-07-10)

Likit mat rujlar son zamanlarda kalıcılıkları ve uygulama rahatlıkları bakımından oldukça popüler. Kalıcıkları uzun süreli olduğu gibi aplikatörleri sayesinde çok kolay uygulama sağlanıyor.

Peki Golden Rose bu konuda neler yapmış, ne kadar başarılı olmuş.

Öncelikle ben bu minik ambalajlı mat siyah kapaklı likit mat rujların ambalajlarını çok sevdim. 07 numaralı rujun kapağı bir anda kırıldı ama diğerlerinde öyle bir problem yaşamadım.

Golden Rose Longstay Likit Mat Ruj (02-07-10)


En sevdiğim diğer bir detay da aplikatörün sap kısmı :) Şeffaf olması inanılmaz dikkatimi çekti ve çok sevdim bu detayı. 
Aplikatörünün hafif esnek olması ve iki taraflı ürün gelmesi de çok iyi düşünülmüş. Tek seferde alt ve üst dudağa ruju kolayca uygulanabiliyor.
Yine tüp kısmının dibe kadar değilde hafif oval duran iç haznesi de ayrı bir güzel detay katmış:) Altı üstü ruj diyeceksiniz belki ama detayları çok severim ben :)

Golden Rose Longstay Likit Mat Ruj (02-07-10)


Bende bulunan üç rengin değerlendirmemse şu şekilde;
  • İçerdeki ürün çok yeterli miktarda fırçaya geliyor ve böylelikle fırçası bulamaç şekilde olmuyor.
  • Yapı olarak ne çok sıvı ne çok katı olduğu için ve aplikatörü sayesinde üç ruju da kolayca uygulandım. Önce dudaklarımın iç kısmına sonra dudak kenarlarına doğru uygulama yaptım.
  • Rujların her biri uygulama sırasında renklerini tek seferde verdi ve pigmentleri de oldukça iyi.
  • İçerisinde avokado yağı ve E vitamini bulunduğundan dudaklarda kuruma yapmamayı vaad ediyor fakat bende çok olmasa da hafif kuruluk yaptı.
  • Ürün uygulama sırasında oldukça ince bir yapıya sahip olduğunu gördüm. Kesinlikle dudaklarımda bir ağırlık yapmadı. İnce bir katman halindeydi.
  • Uygulama sonrasında ürün hafif yağlı bir his verdi fakat kısa bir zaman içinde kurudu ve sabitlendi. Kadınların ruj sürme sonrasında yaptığı o meşhur hareketi yapamamaya başladım. Hafif bir yapışkanlık hissi oluştu.
  • Kalıcılıkları bana göre normaldi. Ama uzun süreli deneyimlemedim. Zaten bana göre bir ruj 3-4 saat idare ediyorsa tamamdır. Özellikle bendeki koyu renkler dudak içinden hafifçe silinmeye başladı. 
  • Özellikle 02 ve 07 numaralı rujlar oldukça yoğun renkli olduğundan çift fazlı makyaj temizleme suyuyla biraz zor çıkardım. Bekleterek çıkarmakta fayda var. Diğer türlü biraz renk kalabiliyor.
Golden Rose Longstay Likit Mat Ruj (02-07-10)

Gelelim renklere;


Golden Rose Likit Mat Ruj 02 Numara

Golden Rose Longstay Likit Mat Ruj (02-07-10)

Tam bir fuşya rengi. Soğuk alt tonlu güzel bir pembe. Pigmenti oldukça yoğun ve kesinlikle ''ben burdayım'' diyor.

Golden Rose Longstay Likit Mat Ruj (02-07-10)



Golden Rose Likit Mat Ruj 07 Numara


Tam bir nar çiçeği rengi. Daha çok kırmızı/pembeye doğru kaçan bir nar çiçeği. Bana göre her dudakta farklı durabilecek bir renk.

Golden Rose Longstay Likit Mat Ruj (02-07-10)


Golden Rose Likit Mat Ruj 10 Numara

Golden Rose Longstay Likit Mat Ruj (02-07-10)

Serideki en can alıcı renge sahip. Golden Rose Likit Mat Ruj serisi çıkar çıkmaz demiştim ''parlayan yıldız sen olacaksın'' diye. Nitekim öyle de oldu. 
Çok enteresan bir renge sahip. Cilt tonuna göre duruşu çok farklılık gösterecektir. Nötr alt tonlu beyaz tenli olan bende oldukça silik/ölü durdu mesela. Ama bir şekilde ben bu rengi kullanacağım. Çok sevdim çünkü:) Kadınız yaparız biz, oldururuz bir şekilde ;)
Rengi tam bir gri/leylak/mor arası. Tarif edilemez bir mutluluk.

Golden Rose Longstay Likit Mat Ruj (02-07-10)

Swatchları ise şu şekilde

Golden Rose Longstay Likit Mat Ruj (02-07-10)

Nasıl ama!

Golden Rose Longstay Likit Mat Ruj (02-07-10)

Bu seride eminim sizin de favori bir renginiz olacaktır ya da olmuştur.  Ama bunlardan yoksa bir bakın derim. Ben 10 numarayı bir türlü bulamadığımdan Golden Rose sitesinden online alışverişe özel indirimle almıştım. Bir çok internet sitesinden de ürünlere ulaşabilirsiniz.

Bu arada çok sevdim ondan bu kadar çok pozları var :)

Umarım fikir verebilmişimdir.

Sevgiler 


Esy.




Bunlar da ilginizi çekebilir

39 yorum

  1. ahh harika bu renkler çok detaylı bir paylaşım olmuş canım emeğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim cok tesekkur ederim.umarim fikir olmustur. Cok optum 😘

      Sil
  2. blog keşif etkinliğinden geliyorum canım seni takipteyim ben de beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. Harika ! 10 numara çok güzelmiş, kalemine sağlık

    YanıtlaSil
  4. 10 numarayi almak istiyorum geldigimde güle güle kullan canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim bulabilirsin Zeynepcim cok tesekkur ederim😘😘

      Sil
  5. Mat ruj favorim, hiç aplikatörlü kullanmadım esra bi_li_yooor mu_suuunnn¡¿
    Acıların çocuğuna da bağlar giderim ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa bak bunlarin surumu falan inanilmaz kolay. Sen al bunlardan. O kadar ince yapilari varki cok seversin

      Sil
  6. 10 numara hariç hepsini kullanırmışım çünkü 10 beni ölü gösteriyor :( Çok güzel bir yazı olmus teşekkürler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda beni de olu gosterdi gb ama yaptigin makyaja gore cok degisiyor durusu. Bazen cok guzel oluyor.

      Sil
  7. Ausem cok tesekkur ederim. Pembeler iddali gibi gorunse de 10 numara en enteresan renk.. kesinlikle gece gunduz cok guzel ayak uydurur. Ben tesekkkur ederim zaman ayirdigin icin 😍😘❤

    YanıtlaSil
  8. Benim gözüm 7 numarada kaldı resmen :) Mutlulukla kullan Esracım <3 <3

    YanıtlaSil
  9. Dünyanın parasını verdiğim hiç bir ruj GR rujları yerini tutmuyor ya bir psikopatları da benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baya iyiler gerçekten. Hele indirimde alınca başka şeylere bakmaya gerek kalmıyor :)

      Sil
  10. Golden rose markasının rujlarını çok başarılı buluyorum fakat hala likit mat rujlarını deneyimleme fırsatım olmadı. 10 Numara ruj gerçekten çok hoş ayrıca bloğunuza bayıldım hem görseller hem yazılar ile büyülendim :) Sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka denemelisin. Gerçekten çok güzeller ve renk seçeneği de gayet iyi. Çok teşekkür ederim ayrıca :*

      Sil
  11. Merhaba güzel yazınız için çok teşekkür ederiz. Bu serinin tüm renklerine İnternet sitemizden kolayca ulaşabilirsiniz üstelik 15 Eylül'e kadar kargo sadece 1 TL :) http://www.goldenrosestore.com.tr/gr-longstay-liquid-matte-lipstick

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman ayırıp, yazımı okuduğunuz için ben teşekkür ederim. Sevgiler :)

      Sil
  12. 03 ve 10 numarasını satın almıştım ben de ve kesinlikle 10 numara favorim! Elimdeki en farklı ruj kendisi :)

    YanıtlaSil
  13. Golden Rose son zamanlarda inanılmaz başarılı, özellikle ruj konusunda <3
    Severek kullanıyoruz ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle likit mat serisi ve velvet mat serisi oldukca populer ❣

      Sil
  14. Merhaba, blog keşif etkinliğinden geliyorum sizi takibe aldım bende bloguma beklerim.

    Düğün DJ
    www.dugundjhizmetiorganizasyon.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba tesekkurler, hemen takibe aldim sevgiler

      Sil
  15. 2 numaraya bayıldımmmm :)
    Bende sadece 10 numarası var. Onu da kendime yakıştırmadığım için kullanamıyorum maalesef :/

    YanıtlaSil
  16. Bu serideki renkler gercekten cok guzel.. 10 numara cok riskli bir renk. Baslarda bende kendime yakistiramadim ama gul kurusu bir allik ve ayni tonlarda goz makyajiyla oldu. Bir de oyle dene istersen. Tesekkur ederim zaman ayirdigin icin . ❤😘

    YanıtlaSil
  17. Bu aralar koyu renkli rujlarla aram pek iyi değil ama 10 numaraya bayıldım. Pastel 20 numaraya çok benziyor. Kıyaslama yapmak adına bir ara renkleri yakından inceleyeyim. Tavsiyeler için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10 numara ruj cidden😜 ben inanilmaz seviyorum. Umarim sen de seversin. Bu arada pastel 20ye aslinda pek benzemiyor. Bu tam bir gri lila rengi. Ve oldukca soguk bi renk... ben tesekkur ederim zaman ayirdigin icin. Sevgiler

      Sil
  18. Güle güle kullanın henüz denemedim bende yakın zamanda almak istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Elif çok teşekkür ederim. Mutlaka renklere bakmalısın. Cok güzeller

      Sil

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim.