Moshos Garden Amber & Gül Kil Maskesi

Moshos Garden Amber & Gül Kil Maskesi

Günaydın

Bugün size Moshos Garden Amber&Gül Kil Maskesini yorumlayacağım.

Kil maskesinin cilt üzerinde bir çok olumlu yararları olduğundan, güzel bir kil maskesi arayışındaydım. Özellikle cilt bakımımda bir çoğumuz gibi içeriğe önem veriyorum ve bu konuda kendimce araştırmalar yapıyorum.

Kil maskesi arayışındayken Sevgili Blana'nın yazısına denk geldim. O'nun da cildi hassas ve çok kuru olduğu için yazısını dikkatle okudum ve hemen Moshos Garden online sitesinden sipariş verdim. Ürün sorunsuz bir şekilde ertesi gün içerisinde 3 numuneyle birlikte adresimdeydi. 
Moshos Garden markası bir Türk markası ve felsefe olarak hiç bir kimyasal, koruyucu, sentetik parfümler, menşei belli olmayan hammadeler,  kısacası kullanımı belli olmayan hiç bir maddeyi kullanmıyor. %100 doğal içeriğe sahip, organik sertifikalı ve hayvan dostu (Cruelty Free) bir marka. Bu yüzden de tereddütsüz tercih ettiğim bir ürün oldu.

Moshos Garden Amber & Gül Kil Maskesi

Kil maskeleri her ne kadar karma/yağlı ciltler için uygun olsa da Moshos Garden Amber&Gül kil maskesi hassas, kuru ve çok kuru ciltler için de uygun olduğunu söylüyor.  Ciltteki ölü derileri temizlemeyi ve içindeki doğal yağ, bitki ölzeri ve halis Isparta gülsuyu ile nemlendirmeyi, cilde ışıltılı bir görünüm kazandırmayı vaadediyor.

Moshos Garden Amber & Gül Kil Maskesi

İçerisinde kil, gliserin, %100 saf Isparta gülsuyu, jojoba yağı ve amber özleri bulunuyor.

Moshos Garden Amber & Gül Kil Maskesi

Ürün 70 gr ağırlığında olmasına rağmen uzun süre kullanılır diye düşünüyorum. Ben ürünü kampanyalı olarak satın almıştım. Kampanyasız fiyatı 66 TL.

Moshos Garden Amber & Gül Kil Maskesi

Cam ambalajda oluşunu çok fazla sevdim. Kapağı açtığım an yoğun bir gül kokusuyla karşılaştım. Açıkcası gül kokusunu çok sevmem ama ürünün bende yarattığı etkiden dolayı bunu görmezden geliyorum. Özellikle migren ağrısı çektiğim zamanlarda uygulamamayı tercih ediyorum.

Moshos Garden Amber & Gül Kil Maskesi

Kıvam olarak ise oldukça katı.

Gelelim kullanımına;


Moshos Garden Amber & Gül Kil Maskesi

Bunun için Real Tecniques'in essential foundation fırçasını kullanıyorum ben. Her maskemde olduğu gibi :)

Moshos Garden Amber & Gül Kil Maskesi


Herhangi bir kaba 1 çay kaşığı kadar kil maskesinden alıyorum. Benim yüzüm için bu miktar yeterli oluyor.
3 damla kadar da su ilave ediyorum. Çok sulu olduğunda maske yüzden akıp gidiyor. Çok katı olduğunda ise ağır gelebiliyor. Bu yüzden uygulama kıvamı önemli.

Moshos Garden Amber & Gül Kil Maskesi

Daha sonra iyice karıştırarak tüm cildime fırçamla uyguluyorum.
Yaklaşık 15-20 dakika kurumasını bekliyorum. 

Moshos Garden Amber & Gül Kil Maskesi

Temizleme aşamasını 2 farklı şekilde yapıyorum. 
1.si ılık bir havluyla çok fazla bastırmadan temizledikten sonra bol suyla kil yüzümden arınana kadar yıkıyorum. Bu en pratik ve en temiz yol oluyor.
2.si yüzümü yıkıyarak kili yüzümden arındırıyorum.

Maskeyi her zaman duş ve peeling sonrasi uyguluyorum. Çünkü duş sırasında cildimin yumuşadığını, gözeneklerimin iyice açıldığını ve temizlenmeye hazır olduğunu düşünüyorum.

Moshos Garden Amber & Gül Kil Maskesi

Sonuca gelirsem;

Moshos Garden Amber&Rose Kil maskesi benim cildimde hiç bir hassasiyete, kızarıklığa, tahrişe ve kuruluğa yol açmadı.
Maskenin yüzümde kurumasını beklediğim esnada gözenek ve siyah noktalarımın olduğu burun bölgemde belirginleştiğini gözlemledim. Derinlemesine temizlediğini bu anda farkettim. 
Maske sonrası cildim kesinlikle kurumadı aksine hafif de olsa nemlendi, yumuşadı. Temizleme sonrası yine hafif bir ferahlama hissettim. Kesinlikle yağlanma da yapmadı cildimde.
Ürünü yaklaşık 4 haftadır deneyimliyorum bu yüzden gözeneklerimde bir küçülme görmedim. 
Fakat gözeneklerimi çok güzel temizledi. Hatta ilk deneyimimi Snapchat üzerinden yapmıştım ve baya şaşırmıştım. 

Tüm cilt tiplerinin rahatlıkla kullanabileceğini düşünüyorum ve mutlaka denemenizi tavsiye ediyorum. 

Umarım fikir verebilmişimdir.

Sevgiler Esy.









Bunlar da ilginizi çekebilir

10 yorum

  1. Esracım öncelikle beğenmene çok sevindim :) Beni az çok biliyorsun, kolay kolay bir ürün için kesinlikle deneyin demeye çekiniyorum ama bu maske gözüm kapalı herkese önerdiğim, çok memnun olduğum tek kil maskesi.
    Koku dedin de, evet gül ve çiçek kokusu yoğun Moshos'ta ama... Ben bir delilik yaptım Esra, gittim kuru ciltlere uygun olduğu yazan çok da bilindik bir markanın kil maskesini satın aldım. Kokuyu anlatamam! Bildiğin duvar boyası kokuyor, bu kadar kimyasal olamaz bir şey! Moshos'a bir kez daha dua ettim yani. Bayram kampanyasından da hemen sipariş verdim maskemi. Sanırım asla vazgeçemeyeceğim. :)
    Mutlulukla kullan canım benim <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok begendim Blana gercekten. Dedigin gibi bende cook cekiniyorum deneyin demeye. Gecenlerde instagramda biri paylasmisti. Yuzu kipkirmizi olmus maskeden sonra. Hatta fotograf altina da bir kac kisi yorum yapmis ayni seyi yasamislar. Cok sasirdim.
      Simdilerde yine bayram kampanyasi var. Bende sanirim vazgecemeyecegim. Cok tesekkur edrrim kuzum. 💓💓

      Sil
  2. bu maske en sevdiğim 3 maskemden biri, bittikçe alırım. kokusunu çok seviyorum, etkilerini de beğeniyorum. tabi herkeste etkisi farklıdır ama bir ara blog blog dolaşıp özellikle bu maskenin altına 'moshos içerikleri değiştirmiş, eskisi kadar iyi değilmiş artık' gibisinden miş'li yorumlar yazan biri/birileri vardı. hep denk geldiğimden bizzat mail atıp böyle bi durum olup olmadığını sormuştum moshos'a. onlar da kendilerine bedava ürün gönderilmeyen insanların ya da sırf bilgi kirliliği yaratmak isteyen başka firma yanlısı insanların bunları yaptıklarını, içeriklerde ya da kalitede hiç bir değişim yapmadıklarını söylemişlerdi. denemek için o dönem biten maskemi hemen almıştım, gerçekten tek bir fark göremedim. amacı ne bu insanların bilmiyorum, denemedikleri şeyler hakkında konuşuyorlar. lafı uzattım ama paylaşmak, yazmak istedim, çünkü en sevdiğim ürünler hakkında şüpheye düşürmüşlerdi beni o dönem.
    yazınız çok güzel olmuş, resimleriniz de öyle. bu maskeyi sizin de beğenmiş olmanıza sevindim, ılık havlu yöntemi çok iyi fikirmiş, ben de deneyeceğim :)sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Duyguncum. Bende aybi fikirdeyim. Soyle cok okudum ve cok arastirdim bu maskeyi. En son Blana'nin yazisinda okuyunca hemen sitesinden siparis verdim. Acikcasi bir urunu bir cok kisi sevip bir kac kisi begenmeyince bende kusku yaratmiyor.reklam icerikli hareketler de zaten anlasiliyor. Diger turlu olanlar da tamamen markayi yermek. Ben gercekten cok sevdim. Kokusu yogun geliyor evet ama suyla karisinca biraz kiriyor ki 15dk buna katlanabilirim. En azindan icerik olarak gercekten guvendigim bir marka oldu. Tesekkur ederim zaman ayirdigin icinde cok opuyorum😘😘😘

      Sil
  3. Blanam bu maskeyi severek kullanıyor aynen,cildinin hassaslığına güveniyorum bende zaten, benim o kadar hassas bir cildim yok ama buna rağmen gözenek ve siyah nokta kii özellikle gözenek problemim var,elimdeki kil maskeleride iyi geliyor toparlıyorum gibi aslında ama bu çok kısa ve kolay bir süreç değil malum.Bu maskeyi bende alıcam inşallah sende memnun kalmışsın,şu elimdekiler biraz olsun hafiflesin de.Ellerine sağlık canım benim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim zaman ayirdigin icin.. cok sevdim gercekten. Umuyorum ki seveceksin sende. Birde en sevdigim ozelligi cildimi kurutmuyor aksine temizledikten sonra nemli hissediyorum.

      Sil
  4. Yazınız çok yaralı olmuş. Benim aklımdaki sorular gitti,teşekkürler! ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Buketcim. Yardimci olabildiysem ne mutlu bana

      Sil
  5. Esracığım bende Blana'm yazdığında okuyup öğrenmiştim bu maskeyi :) Gül kokusu ile benimde aram yoktur ama sonucun güzel olması o kokuyu bir süre görmezden gelmeye değer kılıyor dediğin gibi :)) Musmutlu günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim zaman ayirip okudugun icin.. aynen 15dk katlaniyorum ☺ cok optum❤❤

      Sil

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim.