The Body Shop Alışverişim

The Body Shop Alışverişim

Merhaba

Yılbaşı yaklaşırken bir çok marka da indirim ve kampanya yapmaya başladı. Tabi sebeplenmemek olmaz.

The Body Shop benim en sevdigim kişisel bakım markalarından biri. 

İçeriği, hayvanlar üzerinde test yapmaması, ürün çesitliliğinin fazla olması ve bir çok indirim/ kampanyaların olması tercih etme sebeplerimden.
Aslında bir kaç ürün daha alacaktım fakat stokta kalmamıştı. Bende onları yerine eklemeler yaptım tabi🙈

The Body Shop Alışverişim

Black Musk favori serilerimden benim😍 Vanilya kokusu vazgeçilmezim.. Siyah vanilya ise beni benden alıyor. Migrenimden dolayı parfüm kullanamadığım için tercihimi body mistlerden yana kullanıyorum her zaman.. Vücut losyonuyla birlikte kullandığımda ise koku daha da kalıcı oluyor. Bu seriye mutlaka bakın👌🏻👌🏻

The Body Shop Alışverişim

Ve tabiki Vanilla 😍😍 Asla karşı koyamıyorum🤓

The Body Shop Alışverişim

Ve alışverişimin sonu yılbaşı özel serisi Frusted Plum.
Bir delilik yapıp bu sefer tercihimi bu seriden yana kullandım🤓 Manolya, şakayık ve erik ile elde edilmiş bu koku bütünlüğüne bayıldım.
Denemek için sabırsızlanıyorum🤗🤗

Benim The Body Shop alışverişim bu kadardı.
Siz de eger ugrarsanız sitesine ya da mağazasına bunlara bakmanızı tavsiye ederim. Oldukça karlı bir alışveriş oldu benim için.

%40 indirim kaçmaz😍😍

Umarım fikir verebilmişimdir.

Sevgiler

Esy.







Bunlar da ilginizi çekebilir

18 yorum

  1. Şahane bir alışveriş yapmışsın kuzum, mutlulukla kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Frosted Plum serisine ben de bayılıyorum! Çok güzel kokuları! Hepsini güle güle kullan, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle bayildim bende kokusuna body buuttera😍😍 cok tesekkur ederim💙💙

    YanıtlaSil
  4. Hepsine bayıldım, keyifle kullan canım :))

    YanıtlaSil
  5. Caniim cok tesekkur ederim😍💙💙

    YanıtlaSil
  6. Vanilya kokusunu ben de severim ama siyah vanilya ilk defa duyuyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cooook guzel inanilmaz seviyorum ben magazada denemeni tavsiye ederim 👍🏻👍🏻👍🏻

      Sil
  7. Hepsine bayildim, bu sene bir indirimde de ben yapicam the body shoptan alisveris 💛 urunleri sahane gozukuyor gercekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum mutlaka dene.. vazgecemeyeceksin emin ol👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

      Sil
  8. TBS 'nin vanilya kokusuna bir muadil daha yok bence.Özellikle edp versiyonunu çok seviyorum ♥

    YanıtlaSil
  9. Kesinlikle haklisin. Cok iyi kokuyor👌🏻👌🏻 edp versiyonunu denemedim ama cok merak ediyorum😍😍

    YanıtlaSil
  10. Miss kokulu bir alışveriş olmuş, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa gercekten de oyle oldu hepsini de cok sevdim😍😍

      Sil

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim.